شناسهٔ خبر: 66438235 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازدید تعدادی ازمعتمدان وریش سفیدان ازطرحهای بزرگراهی درسیستان وبلوچستان

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، در بازدید تعدادی از معتمدان و ریش سفیدان از طرح های ساخت بزرگراه در استان از اتمام بزرگراه زابل _ زاهدان، پایان امسال خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، اکبری مدیرکل راه و شهرسازی استان در بازدید تعدادی از معتمدان و ریش سفیدان از طرح های ساخت بزرگراه در مسیر‌های شمال استان گفت: بر اساس برنامه ریزی شده تا پایان امسال بزرگراه زابل _ زاهدان پس از ۱۸ سال به اتمام می‌رسد. اکبری مدیرکل راه و شهرسازی استان در بازدید تعدادی از معتمدان و ریش سفیدان از طرح‌های ساخت بزرگراه در مسیر‌های شمال استان گفت: بر اساس برنامه ریزی شده تا پایان امسال بزرگراه زابل _ زاهدان پس از ۱۸ سال به اتمام می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از ساخت بیش از ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی به همراه چهار پل بزرگ نهراب، شیله، ماشکید و افضل آباد با اعتبار بیش از ۲۶ هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال در چهار سال اخیر خبر داد.
عطاء اله اکبری  گفت: در سال‌های اخیر دولت توسعه زیرساخت‌های راه را در اولویت قرار داده است.
وی تاکید کرد: درسالجاری عملیات ساخت ۱۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی آغاز شده و تلاش شده است با هدفگذاری رقم اعتباری بیش از ۲۷ هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال ۸۰ کیلومتر آن تا پایان سال افتتاح شود.

<div id="video-display-embed-code_11064138"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4221514/11064138?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما