شناسهٔ خبر: 66430938 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ساخت بیش از ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی درسیستان و بلوچستان

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از ساخت بیش از ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی به همراه چهار پل بزرگ نهراب، شیله، ماشکید و افضل آباد با اعتبار بیش از ۲۶ هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال در چهار سال اخیر خبر داد.

صاحب‌خبر -

ساخت بیش از ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  عطاء اله اکبری در بازدید تعدادی از معتمدان و ریش سفیدان سیستان و بلوچستان از طرح های ساخت بزرگراه در مسیر‌های شمال سیستان و بلوچستان افزود: در سال‌های اخیر دولت توسعه زیرساخت‌های راه را در اولویت قرار داده است.
وی تاکید کرد: علاوه بر بهره برداری از طرح های ذکر شده درسالجاری عملیات ساخت ۱۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی را آغاز شده که تلاش شده است با هدفگذاری رقم اعتباری بیش از ۲۷ هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال ۸۰ کیلومتر آن تا پایان سال افتتاح شود.
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان تاکید کرد: همچنین بر اساس برنامه ریزی شده تا پایان سالجاری طرح بزرگراه زابل _ زاهدان پس از ۱۸ سال با تلاش جهادی دولت مردمی به اتمام می‌رسد.
وی با یادآوری اینکه یکی از افتخارات دولت تقویت زیرساخت‌های حمل و نقل در سیستان و بلوچستان است، تصریح کرد: بزرگراه یکی از مسائل مهم و اساسی و به عنوان یکی از ارکان پیشرفت جنوب شرق کشور و زندگی مردم برای جابجایی مسافر و بار در حوزه داخلی و خارجی بسیار حائز اهمیت است.

نظر شما