شناسهٔ خبر: 66436280 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

به موضوعات مهم جامعه کارگری، توجه شود

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی گفت: پیشگیری و درمان بیماری‌ها، تأمین مالی و زندگی پس از بازنشستگی از موضوعات مهم جامعه کارگری است که باید به آن ها توجه کرد.

صاحب‌خبر -

 حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز، ۱۲ اردیبهشت‌ماه در دیدار با جمعی از اقشار جامعه کار و کارگری به مناسبت هفته کار و کارگر با بیان اینکه جایگاه قشر کارگری برای همه پذیرفته شده است، گفت: در نگاه اعتقادی و اجتماعی، جایگاه کارگری اولویت دارد؛ زیرا جریان کارگری بسیاری از تغییرات، تحولات و پیشرفت‌های کشور را رقم می‌زند.

وی سهم جامعه کارگری در پیشرفت کشور را قابل توجه دانست و بیان کرد: با توجه به جایگاه کار و کارگر در جامعه، این قشر باید از لحاظ جسمی و روحی در حفاظت و حراست قرار گیرد و برای این موضوع تدابیری اندیشیده شود.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: برای تأمین سلامت و رفاه جسمی کارگران در کشور، کار‌های خوبی انجام شده است؛ اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و بخشی از این امر، مربوط به خود کارگران است؛  زیرا آموزش‌های لازم ارائه شده و کارگران باید رعایت کنند.

وی با تأکید بر اینکه کارگران نیاز به امید، انگیزه و پشتیبانی دارند تا به لحاظ روحی و روانی به آسایش برسند، افزود: پیشگیری و درمان بیماری‌ها، تأمین مالی و زندگی پس از بازنشستگی از موضوعات مهم جامعه کارگری است که باید به آن ها توجه کرد.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه مباحث فرهنگی و معنوی باید حتی در بخش‌های کوچک کارگری نیز جدی گرفته شود، گفت: این فعالیت‌ها باید با نظارت نهاد‌های بالادستی جامعه کار و کارگر انجام شود و همچنین مسئولان باید حقوق کارگر و کارفرما را در کنار هم مورد توجه قرار دهند تا در سلامت، صلابت و با امید و انگیزه بتوانند به کشور خدمت کنند.

نظر شما