شناسهٔ خبر: 66791675 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

شهید آیت الله رییسی زیرساخت های کشور را اصلاح کرد

اقتصاد ایران: اراک-مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خمین گفت: شهید آیت‌الله رییسی زیرساخت‌های کشور را اصلاح کرد که نتیجه آن در آینده مشخص خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام محمد سعید خزایی شامگاه سه شنبه در مراسم پاسداشت شهدای خدمت، آیت الله رئیسی و همراهانش، در مسجد جامع شهرستان خمین گفت: در حقیقت همه سوگواریم، همه ما خانواده آقای رئیسی هستیم، هرکدام از ما یک عضوی از اعضای خانواده را از دست دادیم.

وی افزود: آیت الله رئیسی با این اینکه می‌توانست رئیس قوه قضائیه و در جایگاه مطالبه گری بماند، اما با شجاعت و با اعتماد الهی وارد عرصه اجرایی و در مقام پاسخگویی قرار گرفت و در این راه قصدی جز خدمت به مردم نداشت.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خمین تصریح کرد: این مدیر پرتلاش حتی روزهای تعطیل را به سفرهای استانی در سراسر کشور برای گره‌گشایی از مشکلات مردم برنامه‌ریزی می‌کرد و برای خدمت به مردم اوقات فراغتی برای خود در نظر نگرفته بود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خمین افزود: وی برای بررسی روند پیشرفت امورات استان‌ها گاهی چهار مرتبه به یک استان سفر می‌کرد، اگر بگویند آقای رئیسی چه اقداماتی در حدود سه سال انجام داد باید گفت زیرساخت‌های کشور را اصلاح کرد که نتیجه آن در آینده مشخص خواهد شد.

وی گفت: متأسفانه با تخریب رسانه‌های خارج از کشور و کوتاهی‌های رسانه‌های داخلی، زحمات و خدمات دولت او کمتر به اطلاع مردم شریف ایران می‌رسید.

حجت الاسلام خزایی با اشاره به اینکه مردمی بودن ایشان قابل‌ستایش است، گفت: بر اساس آموزه‌های دینی کسی که در راه الهی و در راه خدمت به خلق خدا جانش را از دست بدهد شهید محسوب می‌شود.

وی افزود: آیت الله رئیسی نیز شبانه‌روز در پی رسیدگی به امور مردم و کشور بود و در راه خدمت جان خود را در یک سانحه هوایی از دست داد نیز به‌عنوان شهید خدمت به شمار می‌آید.

حجت الاسلام خزایی گفت: این بزرگ مرد که از ابتدای انقلاب چه در عرصه قضائی، چه در عرصه خدمت به زائران امام رضا (ع) در آستان قدس رضوی و چه در عرصه ریاست جمهوری مجاهدانه خدمت می‌کرد، مزد زحمات خود را با شهادت دریافت کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما