شناسهٔ خبر: 66791615 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

محبوبیت کم نظیر «شهید جمهور» نزد مردم

اقتصاد ایران: رشت - مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر گیلان با بیان اینکه «شهید جمهور» محبوبیت خاصی نزد مردم داشت، گفت: مسیر خدمت در کشور با حضور مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب برای مردم ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام امیر چهری در گفت و گو با خبرنگار مهر با گرامیداشت یاد و خاطر آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش اظهار کرد: شهادت در زمان خدمت به مردم یک افتخار و سعادت است که نصیب هر فردی نمی‌شود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر گیلان با اشاره به پیگیری‌های میدانی آیت الله رئیسی نسبت به امورات مختلف اضافه کرد: دغدغه مندی آیت الله رئیسی نسبت به مشکلات مردم سبب می‌شد تا خودشان مستقیم و میدانی نسبت پیگیری و حل مشکلات اقدام کند.

حجت الاسلام چهری ادامه داد: آیت الله رئیسی رئیس جمهور و محبوب دل‌ها هیچ گاه پشت میز نمی‌نشستند تا گزارش‌ها از استان‌ها برای دفترشان مخابره و ارائه شود بلکه با راه اندازی سفرهای استانی به صورت میدانی پیگیر مسائل می‌شد.

وی با اشاره به راه اندازی نهضت احیای کارخانجات راکد در دولت سیزدهم افزود: آیت الله رئیسی در مدت سه سال کار بزرگی در جهت احیای کارخانجات راکد در کشور انجام دادند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر گیلان با اشاره به اعزام تیم‌های امدادی از گیلان به تبریز برای عملیات جست و جو بیان کرد: ۴ تیم امدادی از هلال احمر گیلان برای جست و جو و نجات مصدومین سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهان به تبریز اعزام شد که از تلاش‌های این عزیزان تشکر می‌کنم.

چهری با اشاره به برپایی مراسم گرامیداشت یاد و خاطر آیت الله شهید سید ابراهیم رئیس و همراهان شهیدش در هلال احمر گیلان اضافه کرد: «شهید جمهور» محبوبیت خاصی نزد مردم داشت و این مهم از خصلت مردمی بودنش نشأت می‌گرفت.

به گفته وی با حضور مدبرانه و پدرانه رهبر فرزانه انقلاب مسیر خدمت برای مردم در دولت و کشور با اهتمام و تلاش بیشتری ادامه دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر گیلان در بخش دیگری از صحبت‌هایش به تشریح دستاوردهای انقلاب و اثرات آن در آن سوی مرزها پرداخت و بیان کرد: اتفاقات و اعتراضات اخیر در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در حمایت از فلسطین و مردم بی گناه فلسطین از بیداری اسلامی ایران سو می‌گیرد.

چهری با بیان اینکه انقلاب ایران جهانی شده است، گفت: بسیاری از مردم کشورهای مسلمان و آزادی خواه جهان که یک چهارم جمعیت جهان را شامل می‌شود سوگوار و عزادار «شهید جمهور» شدند.

برچسب‌ها:

نظر شما