شناسهٔ خبر: 66435829 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان غربی

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن محدوده‌های بازآفرینی شهری، محدوده‌ها و محلات هدف بازآفرینی شهری به صورت ۱۰۰ درصد در سطح استان اجرایی شده است.

صاحب‌خبر -

اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی ویدئو کنفرانسی بررسی روند اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در استان‌ها که با حضور دستیار ویژه وزیر و دبیر قرارگاه نوسازی مسکن و معاونین وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار داشت: بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن محدوده‌های بازآفرینی شهری در ۲۲ شهر هدف استان در حال اجراست.

وی ادامه داد: طرح بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن محدوده‌های بازآفرینی شهری در ۱۰۰ درصد محدوده‌های بازآفرینی مصوب در ۲۲ شهر هدف سطح استان اجرایی می‌شود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در بخش نوسازی مساکن بافت فرسوده نیز برنامه دو ساله بازآفرینی شهری برای نوسازی واحد‌های مسکونی در بافت‌های فرسوده شهری در آذربایجان‌غربی ۱۶ هزار و ۹۶۴ واحد است.

عطائی اضافه کرد: تاکنون ۱۲ هزار و ۶۶۳ واحد مسکونی در سامانه ستاد ملی ثبت شده است و پروانه ساختمانی برای نوسازی مسکن دریافت کرده‌اند.

وی بیان کرد: با این آمار آذربایجان غربی در نوسازی واحد‌های مسکونی در بافت‌های فرسوده شهری بیش از ۷۵ درصد از برنامه ۲ ساله را اجرایی کرده است.

وی با اشاره به طرح کلید به کلید اظهار داشت: آذربایجان‌غربی جزو استان‌های پیشرو بوده و در آینده این طرح همراه با اطلاع رسانی عمومی عملیاتی می‌شود.

نظر شما