شناسهٔ خبر: 66431561 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تجربه جدید روزبه چشمی امروز مقابل سرخ‌پوشان

مدافع-هافبک استقلال امروز برای اولین بار در لیگ امسال بازوبند کاپیتانی را بر بازو می‌بندد. مدافع-هافبک استقلال امروز برای اولین بار در لیگ امسال بازوبند کاپیتانی را بر بازو می‌بندد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، تیم استقلال امروز در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر میهمان تراکتور است. در دیداری که حسین حسینی به دلیل محرومیت، غیبت خواهد داشت.

غیبت حسینی در این بازی باعث می‌شود تا روزبه چشمی، مدافع-هافبک آبي‌پوشان تهرانی برای اولین بار در لیگ بیست و سوم بازوبند کاپیتانی را از ابتدا بر بازو ببندد. او پیشتر در فصول قبلی سابقه بستن بازوبند را داشته اما امسال پس از حسینی کاپیتان دوم است و دیدار مقابل تراکتور اولین دیداری است که حسینی در آن حضور ندارد.

چشمی اولین بار در لیگ پانزدهم لباس استقلال را بر تن کرد و تا امروز تنها در یک مقطع (لیگ بیستم) از استقلال جدا شده که این مساله نشان می‌دهد وی یکی از باتجربه‌های آبی‌پوشان است.

گفتنی است پس از چشمی، آرش رضاوند قدیمی‌ترین بازیکن استقلال است و چهار فصل (جز نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم که به فولاد پیوست) در این تیم حضور داشته. در صورت عدم حضور چشمی، وی کاپیتان آبی‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما