شناسهٔ خبر: 66781979 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بارسلونا دیرتر از موعد مقرر به نوکمپ برمی‌گردد

بازگشت آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا به ورزشگاه نمادین‌شان با تأخیر صورت خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فصل 24-2023 برای بارسلونا فصلی پرتلاطم، پرحاشیه و همراه با طعم تلخ ناکامی بود و به جز کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، دلخوشی دیگری برای هوادارانش باقی نگذاشت؛ البته آنها به یک اتفاق دیگر هم خوشبین بودند که آن بازگشت تیم محبوب‌شان به ورزشگاه نوکمپ جدید بود اما گویا این برنامه‌ هم قرار است به تعویق بیفتد.

بارسلونا به سبب اجرای پروژه نوسازی و تجهیز ورزشگاه نوکمپ، در فصل جاری بازی‌های خانگی‌اش را در ورزشگاه مونتجوئیک ( ورزشگاهی که به نام‌های المپیک بارسلونا و المپیک یوئیس کمپانیس نیز شناخته می‌شود) برگزار کرد و این جابجایی به سبب کمتر بودن گنجایش ورزشگاه جدید و درآمد کمتر از بلیت‌فروشی به باشگاه ضرر زد. مقرر شده بود که بارسایی‌ها ماه نوامبر امسال به نوکمپ برگردند اما اعلام شد که این اتفاق در اواخر ماه دسامبر رخ خواهد داد. اکنون نشریه رلوو مدعی شده که تأخیر در بازگشت بارسا به نوکمپ طولانی‌تر خواهد بود. این نشریه نوشته است: مسئله این نیست که ما بتوانیم تا ماه دسامبر بارسلونا را در نوکمپ ببنیم، مسئله این نیست که نمی‌دانیم این ورزشگاه حتی برای ماه مارس هم آماده خواهد بود یا نه.

 

تیم فوتبال بارسلونا , لالیگا اسپانیا ,

اگر تخمین صورت گرفته توسط رلوو درباره زمان بازگشت بارسلونا به نوکمپ صحت داشته باشد، ضربه‌های مالی بیشتری به بارسونا وارد خواهد آمد و این تیم همچنان باید به درآمد محدودتر بلیت‌فروشی در مونتجوویک بسنده کند. البته مدیران باشگاه در حال رایزنی با مدیران لالیگا هستند تا برای نیمه نخست فصل آینده بازی‌های خارج از خانه بیشتری را در تقویم کاتالان‌ها قرار دهند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها:

نظر شما