شناسهٔ خبر: 66782175 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

ادعای جالب در برنامه فوتبال برتر با یک طعنه سنگین/ کسی که خلاف می کند سند نمی دهد!

شاید مهمترین یادگاری از برنامه دوشنبه شب فوتبال برتر، کنایه هدایت ممبینی به مسئولین این برنامه باشد.

صاحب‌خبر -

از همان ابتدای داستان پرونده فساد در باشگاه مس رفسنجان و زمانی که رسانه‌ها پر شد از علامت اختصاری اسامی کسانی که پایشان در این ماجرا گیر است، یک سری نام‌ها همیشه و همه جا تکرار شد.

البته که هیچکس موافق این بی‌اخلاقی نیست. تا زمانی که چیزی ثابت نشده نباید با آبروی افراد بازی کرد. خود ما هم بارها نوشته‌ایم که در این گونه موارد خیلی‌ها به قصد تسویه حساب‌های شخصی نام افراد سالم و کسانی که با آنها مشکل دارند را رسانه‌ای می‌کنند تا دامنشان را لکه‌دار کنند. اما اینجا داستان چیز دیگری است. نام برخی افراد رسانه‌ای هم به میان آمد و از ابتدای این هفته خبری دهان به دهان می‌پیچید که دوشنبه شب برنامه فوتبال برتر - که به طور مشخص از مجری و تهیه کننده‌اش خیلی صحبت می‌شد - قرار است در برنامه این هفته به طور مفصل و واضح به این پرونده بپردازد.

اتفاقی که روی آنتن افتاد، همانی بود که پیش بینی می‌شد. اینکه یک رسانه رسمی تا زمانی که حکم قطعی دادگاه صادر نشده نمی‌تواند وارد جزئیات یک پرونده در حال تحقیق شود. نه فوتبال برتر می‌توانست و نه ما و نه رسانه‌های دیگر اما هنوز هم مشخص نیست که آن شایعات از کجا نشئت گرفت که این برنامه چنین محتوایی خواهد داشت!

در پلاتویی، محمدحسین میثاقی به این ماجرا پرداخت و اعلام کرد هر کس سندی پیرامون تخلف اعضای این برنامه دارد، منتشر کند تا آنها روی وال بیندازند. هدایت ممبینی هم وقتی روی صندلیش نشست و مورد سوالات بی‌محابای مجری قرار گرفت، به شکل کاملا زیرکانه از همین جملات بر علیه خودشان استفاده کرد! دبیرکل فدراسیون به صراحت گفت که من از بیرون حرف‌های شما را شنیدم که گفتید اسناد را منتشر کنید، حقیقت این است که کسانی که تخلف می‌کنند آنقدر حواسشان هست که سندی به جا نگذارند! البته که دبیرکل فدراسیون این جمله را در دفاع از خود و مجموعه‌اش گفت، در پاسخ به مجری که می‌گفت چرا شما به تخلفات تا امروز رسیدگی نکرده و اگر کرده‌اید لااقل یک نمونه‌اش را اینجا بگویید!

بیشتر بخوانید: دبیرکل هم اطلاعات رئیس فدراسیون را تایید کرد/ نفر سوم قدرتمند کیست که این‌قدر از او محافظت می‌شود؟

نظر شما