شناسهٔ خبر: 66420861 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

توانمندسازی دانش آموزان کهگیلویه وبویراحمدی در برابر آسیب های اجتماعی

یاسوج - ایرنا - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اجرای طرح پنج شنبه های طلایی در این استان گفت: توانمندی سازی دانش اموزان و معلمان برای مقابله با آسیب های اجتماعی از اهداف مهم این طرح است که به خوبی در حال اجرا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمد جمالی آرند روز سه شنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته معلم برگزار شد اظهارداشت: با توجه به آسیب های اجتماعی موجود در فضای مجازی اجرای طرح پنجشنبه های طلایی نقش مهمی ایجاد فضای شاد برای دانش اموزان خواهد داشت.

وی بیان کرد: این طرح علاوه بر تقویت بنیه علمی دانش آموزان پایه‌های اول تا ششم راهکاری مناسب برای دوری از فضای مجازی دانش اموزان نیز است.

جمالی تصریح کرد: با توجه به آسیب های فضای مجازی تلاش می شود که در آموزش و پرورش برنامه های محتوایی مناسب تولید و برای دانش آموزان اجرا شود.

توانمندسازی دانش آموزان کهگیلویه وبویراحمدی در برابر آسیب های اجتماعی

وی بر همکاری خانواده ها در اجرای برنامه های شاد و نشاط آور در مدارس تاکید کرد و گفت: از ظرفیت صاحب نظران متعهد و متخصص و همه افراد و نیروهای توانمند در آموزش و پرورش استان استفاده خواهد شد.

جمالی اظهار کرد: به مناسبت گرامی داشت مقام معلم ۴۰۰ عنوان برنامه در مناطق مختلف این استان برای گرامی داشت مقام معلم برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: درهفته معلم از ۹۵ معلم نمونه کشوری و شهرستانی تجلیل خواهد شد.

جمالی رتبه بندی معلمان را خدمات ماندگار دولت سیزدهم دانست و افزود: تامین مسکن فرهنگیان در این استان به جد پیگیری خواهد شد.

بیش از ۱۵ هزار معلم در کهگیلویه و بویراحمد کار آموزش به جامعه ۱۷۲ هزار نفری دانش آموزی را انجام می دهند.

نظر شما