شناسهٔ خبر: 66425044 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

اجرای ۴۰۰ برنامه مختلف در هفته معلم در استان کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال ۸ معلم از استان در فهرست معلمان نمونه کشوری قرار گرفته اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، محمد جمالی آرند، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: با توجه به آسیب‌های اجتماعی موجود در فضای مجازی اجرای طرح پنجشنبه‌های طلایی نقش مهمی ایجاد فضای شاد برای دانش اموزان خواهد داشت.

جمالی آرند بیان کرد: این طرح علاوه بر تقویت بنیه علمی دانش آموزان پایه‌های اول تا ششم راهکاری مناسب برای دوری از فضای مجازی دانش اموزان نیز است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: با توجه به آسیب‌های فضای مجازی تلاش می‌شود که در آموزش و پرورش برنامه‌های محتوایی مناسب تولید و برای دانش آموزان اجرا شود.

جمالی آرند بر همکاری خانواده‌ها در اجرای برنامه‌های شاد و نشاط آور در مدارس تاکید کرد و گفت: از ظرفیت صاحب نظران متعهد و متخصص و همه افراد و نیرو‌های توانمند در آموزش و پرورش استان استفاده خواهد شد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمداظهار کرد: به مناسبت گرامی داشت مقام معلم ۴۰۰ عنوان برنامه در مناطق مختلف این استان برای گرامی داشت مقام معلم برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: درهفته معلم از ۹۵ معلم نمونه کشوری و شهرستانی تجلیل خواهد شد.

جمالی آرند رتبه بندی معلمان را خدمات ماندگار دولت سیزدهم دانست و افزود: تامین مسکن فرهنگیان در این استان به جد پیگیری خواهد شد.

نظر شما