شناسهٔ خبر: 66417557 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معرفی 3 نمایندگی برتر هایک ویژن در ایران

برند هایک ویژن ازمعروف‌ترین برندها در حوزه تجهیزات نظارت تصویری در دنیا به شمارمی‌رود. بسیاری از صنایع بزرگ، سازمان‌ها و شرکت های دولتی و خصوصی معروف از برند دوربین مداربسته هایک ویژن استفاده می‌کنند.دراین مقاله 3نمایندگی این شرکت درایران معرفی می‌شودتا باآگاهی بیشتری ازخدمات آن‌ها استفاده کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنابازار، بی تردید یکی از معروف ترین برندها در حوزه تجهیزات نظارت تصویری در دنیا، برند هایک ویژن است. محصولات این برند در کشورهای بسیاری به فروش می رسند؛ این برند در چند سال اخیر توانسته در بازار ایران جایگاه خوبی به دست آورد. بد نیست بدانید که Hikvision در کشورهای مختلف از جمله ایران، آمریکا، هلند، ایتالیا، روسیه، هنگ‌کنگ، امارات و... نمایندگان فعال و دفاتر مستقیم و غیر مستقیم فروش دارد. اگر شما هم به دنبال استفاده از محصولات این برند معتبر جهانی هستید، در ادامه این متن همراه ما باشید تا با 3 نمایندگی هایک ویژن در ایران بیشتر آشنا شوید.

درباره هایک ویژن (Hikvision) بیشتر بدانید

برند جهانی Hikvision در سال 2001 میلادی در شهر هانگژو چین راه اندازی شد و توانست در مدت کوتاهی به یکی از پرچم داران صنعت نظارت تصویری در جهان تبدیل شود. این شرکت طیف وسیعی از محصولات حفاظتی و نظارتی از جمله دوربین های مداربسته، دوربین های حرارتی، دوربین های ضد انفجار، دوربین های هوشمند با تکنولوژی هوش مصنوعی و موارد دیگر را تولید می‌کند. هایک ویژن یکی از بهترین برند های دوربین های مداربسته در ایران است که به پر فروش ترین برند در ایران نیز تبدیل شده است. از محصولات این برند جهانی علاوه بر اینکه در پروژه‌های کوچک همچون ساختمان های مسکونی، مغازه ها، فروشگاه ها و... استفاده می‌کنند، در بسیاری از پروژه های عظیم مانند کارخانه‌ها و پالایشگاه‌ها نیز بهره می برند.

این نکته را هم مد نظر قرار دهید که بهتر است محصولات هایک ویژن را از نمایندگی های معتبر تهیه کنید تا خیال تان بابت خدمات نصب، راه اندازی و گارانتی هایک ویژن راحت باشد. در ادامه، 3 نمایندگی برتر هایک ویژن در ایران و تهران را لیست کرده ایم:

1. هایک ویژن لند
2. هایک ویژن تهران
3. هایک ویژن سنتر

1- هایک ویژن لند، نمایندگی هایک ویژن Hikvision در ایران
هایک ویژن لند در سال 1395 با هدف فعالیت تخصصی در حوزه سیستم های دوربین مداربسته Hikvision و ارائه خدمات شبکه‌های داده تاسیس شد. این شرکت معتبر خط مشی خود را در راستای بکارگیری تخصص های مختلف و کارآمد، همچنین ادغام آن‌ها برای پیاده‌سازی هرچه بهتر سیستم های دوربین مداربسته هایک ویژن، شبکه داده و اتاق های سرور قرار داده است. یکی از اهداف مهم هایک ویژن لند آموزش و مهارت آموزی به علاقه‌مندان و فعالان این حوزه است تا به عنوان یکی از پیشگامان این صنعت، رسالت خود را به خوبی به سرانجام برساند. این شرکت به صورت کاملا رسمی و قانونی و با اخذ مدارک فنی معتبر HCSE, HCSP از شرکت چینی هایک ویژن به همراه دریافت مجوزهای رسمی مورد نیاز کشور ایران، نماینده فروش و پارتنر شیپ فنی کمپانی بزرگ هایک ویژن چین در ایران محسوب می‌شود.

آدرس و مشخصات تماس هایک ویژن لند

آدرس: تهران، خیابان سهروردی شمالی، نبش کوچه باسقی، پلاک ۲
مرکز تماس: 02188529107
ایمیل: info@hikvisionland.com
وب سایت: https://hikvisionland.com/

خدمات متنوع هایک ویژن لند
هایک ویژن لند به صورت تخصصی در زمینه مشاوره، فروش و نصب دوربین مداربسته Hikvision، و همچنین اجرای استاندارد تجهیزات شبکه داده و پشتیبانی پروژه ها فعالیت می‌کند. در ادامه به برخی از خدمات مهم این مجموعه اشاره می‌کنیم.

• مشاوره، اجرا و پشتیبانی محصولات کمپانی Hikvision
• نصب دوربین مداربسته (CCTV) برند Hikvision
• گارانتی اصلی و طلایی هایک ویژن بر روی محصولات Hikvision

مزایای انتخاب هایک ویژن لند

همان طور که به آن اشاره کردیم، شرکت هایک ویژن لند با بیش از 15 سال سابقه درخشان در صنعت امنیت و نظارت به عنوان نمایندگی رسمی و معتبر Hikvision در ایران شناخته می‌شود. این مجموعه خدمات بسیار متنوعی را در حوزه مشاوره، طراحی، نصب و راه‌اندازی پروژه‌های دوربین مداربسته مطابق با استانداردهای روز دنیا به مشتریان خود ارائه می کند.
برخی از مزایای هایک ویژن لند عبارت‌اند از:
• طراحی سیستم بهینه و پایدار متناسب با نیاز و کاربری مکان مورد نظر؛
• تامین و نصب تجهیزات جانبی شبکه؛
• اجرای سیستم نظارت تصویری هایک ویژن مطابق با استانداردهای روز دنیا؛
• آموزش، بهره برداری و پشتیبانی رایگان نرم افزاری؛
• پشتیبانی نرم افزاری مادام العمر؛
• مشاوره و نیازسنجی پروژه‌های مختلف؛
• پشتیبانی فنی به صورت ریموت و فیزیکی؛
• تیم فنی و آموزش‌ دیده و قوی؛
• ضمانت اصالت کالا و گارانتی اصلی محصولات Hikvision؛
• خدمات پس‌از فروش طلایی؛
• قیمت و تعرفه خدمات منصفانه.
هایک ویژن لند به عنوان یکی از پیش‌گامان برتر و معتبر حوزه فروش و نصب تجهیزات نظارتی و امنیتی هایک ویژن، تضمین کننده ارائه بهترین راهکارها و خدمات به مشتریان خود است. از همین رو، با خیال راحت می‌توانید از خدمات و محصولات این شرکت استفاده کنید.

معرفی 3 نمایندگی برتر هایک ویژن در ایران


2- هایک ویژن تهران (کمیران)
شرکت کمیران با نام تجاری هایک ویژن تهران از سال 1387 فعالیت خود را در حوزه تجهیزات نظارتی و حفاظتی آغاز کرده است. این مجموعه به عنوان مرجع تخصصی فروش محصولات Hikvision و های لوک با گارانتی 24 ماه شرکت پارس ارتباط در ایران شناخته می‌شود. مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت این شرکت اطلاعات کاملی از محصولات مختلف از جمله دوربین‌های مدار بسته به دست آورده و انتخابی آگاهانه داشته باشند. از طرفی، این امکان فراهم است تا با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرند و از مشاوره نصب و راه اندازی انواع سیستم‌های حفاظتی نیز بهره مند شوند. نکته جالب‌ توجه در مورد شرکت کمیران، کسب عنوان برترین نمایندگی هایک ویژن در سال 2016 از طرف شرکت پارس ارتباط است.

آدرس و مشخصات تماس هایک ویژن تهران

آدرس: تهران، خیابان جمهوری، بعد از پل حافظ، پاساژ امجد، طبقه همکف، پلاک 28، فروشگاه کمیران.
تلفن: 02166765923 - 02166765968
ایمیل: info@hikvisiontehran.com
وب سایت: https://www.hikvisiontehran.com/

معرفی 3 نمایندگی برتر هایک ویژن در ایران


3- هایک ویژن سنتر (تارتن دژ)
یکی دیگر از نمایندگی‌های فعال برند معروف Hikvision در ایران شرکت تارتن دژ آریانا است که با نام هایک سنتر نیز شناخته می‌شود. این شرکت در حوزه واردات و پخش تجهیزات حفاظتی، نظارتی و امنیتی فعالیت می‌کند. هایک سنتر به طور مستمر تلاش کرده است تا در راستای ارتقا سطح ایمنی، رفع مشکلات و نیازهای نظارتی در بخش‌های مختلف اداری، سازمانی، منازل شخصی و... گام بردارد. از همین رو، کارشناسان و هیئت مدیره این مجموعه اقدامات مهمی را در جهت ارائه خدمات باکیفیت و محصولات مطابق با استانداردهای روز دنیا انجام داده است.
خدمات و سوابق hikvision.center

هایک ویژن سنتر به عنوان نمایندگی Hikvision، در زمینه واردات، فروش، پخش و نصب تجهیزات حفاظتی و امنیتی این برند فعالیت می‌کند. از سوابق این شرکت می‌توان به تامین تجهیزات حفاظتی برای انواع پروژه‌های کوچک و بزرگ، همچنین نصب و راه‌اندازی سیستم‌های امنیتی و نظارتی در مراکز خرید، فرودگاه‌ها، بانک‌ها، بیمارستان‌ها و... اشاره کرد.

از جمله خدمات این شرکت عبارت اند از:
• فروش عمده تجهیزات حفاظتی و ایمنی به‌همراه لوازم جانبی مورد نیاز؛
• تجهیز، نصب و راه‌اندازی کامل سیستم‌های حفاظتی و شبکه‌های کامپیوتری؛
• مشاوره و کیفیت‌سنجی پروژه های مداربسته؛
• ارائه خدمات تعمیر و نگهداری سیستم‌های حفاظتی؛

آدرس و مشخصات تماس هایک سنتر

آدرس: تهران، سهروردی شمالی، مابین خیابان هویزه و خرمشهر، کوچه سرمد، پلاک 1، طبقه 3.
تلفن: 02188500020
ایمیل: info@tartandezh.com
سایت: https://hikvision.center/

جمع‌بندی

بسیاری از صنایع بزرگ، سازمان‌ها و شرکت های دولتی و خصوصی معروف از برند دوربین مداربسته هایک ویژن استفاده می‌کنند؛ در این متن 3 نمایندگی این شرکت در ایران را معرفی کردیم تا با آگاهی بیشتری از خدمات آن ها استفاده کنید. در این میان، هایک ویژن لند به عنوان پر مزیت ترین و معتبرترین نمایندگی شناخته شده است که تمامی محصولات هایک ویژن را با ضمانت اصالت کالا و خدمات پس‌از فروش طلایی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

نظر شما