شناسهٔ خبر: 66417135 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

زنگ "سپاس معلم" در مدارس خراسان رضوی به صدا درآمد

مشهد-ایرنا - زنگ "سپاس معلم" با شعار" ما همه مدیون توایم " روز سه‌شنبه با حضور استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسوولان در مدارس استان به صدا در آمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، استاندار خراسان رضوی روز سه‌شنبه در مراسم نواختن «زنگ سپاس معلم» به مناسبت آغاز گرامیداشت هفته بزرگداشت معلم در هنرستان جمال نصیرزاده ، ضمن تبریک هفته گرامیداشت معلم افزود: از تلاش‌ها و زحمات تمامی معلمان در نقاط مختلف استان و در مدارس قدردانی دارم.

یعقوبعلی نظری اظهار کرد: برخلاف همه حرف‌هایی که معاندان و دشمنان نظام مطرح می کنند، مسیر انقلاب در حال طی شدن است و انشاء الله قله‌های افتخار را در همه ابعاد علمی، فرهنگی و سیاسی طی خواهیم کرد، مسایل و مشکلات اقتصادی جامعه نیز با استحکام پایه‌های علمی و مباحث زیرساختی به زودی حل خواهد شد.

وی افزود:شاهد خواهیم بود که گذشته افتخارآمیز مردم، دانش‌آموزان و معلمان به آینده ای منور ختم خواهد شد و ایران موجب افتخار همه ما خواهد بود.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت:آموزش و پرورش این استان در تمام رشته‌ها از میانگین کشور بالاتر است و جزو استان‌های خوب در عرصه های علمی و آموزشی کشور شناخته می‌شود.

سید امیر شوشتری اظهار کرد: هفته بزرگداشت مقام معلم در استان با بیش از یک و نیم میلیون دانش‌آموز از امروز با نواختن زنگ سپاس توسط استاندار خراسان رضوی آغاز می‌شود.

وی ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم به همه فرهنگیان سراسر استان و کشور افزود: شهید مطهری در فضای بسیار مه‌آلود تردید و شک روزهای اول انقلاب و در پله پله رشد انقلاب، خطرناک‌ترین شبهات و همچنین سلوک را در انقلاب شناسایی می‌کرد و بر پیروان امام (ره) می‌نمایاند و در میدان فکر و اندیشه و در عرصه اعتقاد و ایمان، حافظ و نگهبان قدرتمندی از اندیشه انقلابیون بود.

شوشتری با اشاره به این که آموزش‌ و پرورش استان در چهار عرصه موفقیت‌هایی داشته است تصریح کرد: یکی از قله‌ها در عرصه پرورشی، تربیت بدنی و فرهنگی است که ما برنامه‌های ارزشمندی برای ارتقای برگزاری نماز جماعت، برنامه‌های قرآن و تاثیرگذاری اجتماعی و سیاسی دانش‌آموزان در طرح میدان ۱۴۰۲ داشتیم.

وی افزود: ۹۱ هزار دانش‌آموز از ۱۲۰ هزار نفر، معتکفان استان را تشکیل دادند که بیش از چهار برابر سال‌های گذشته بود و حضور گسترده و اثرگذار دانش‌آموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و بعد انتخابات را شاهد هستیم که بیش از ۲ هزار نفر برای نخستین بار از دانش‌آموزان متوسط دوم به عنوان ناظران صندوق‌های رای در انتخابات حضور پیدا کردند.

نظر شما