شناسهٔ خبر: 66401539 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

مدیرعامل شرکت عمران پرند اعلام کرد؛

تامین زمین و آغاز ساخت مسکن برای ۳۳ هزار و ۵۰۰ متقاضی در شهر جدید پرند

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان اینکه ۴ هزار واحد مسکونی پرند به شرط تامین خدمات تابستان تحویل می‌شود،‌ گفت: تاکنون برای ۳۳ هزار و ۵۰۰ نفر تامین زمین انجام و کار ساخت این واحدها نیز آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آرش صیادی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند امروز ۱۰ اردیبهشت در بازدید خبرنگاران از پروژه‌های مسکونی و عمرانی در دست اجرای پرند، ضمن اعلام آمادگی آن شرکت برای تحویل ۴ هزار واحد مسکن پرند، گفت: اگر دستگاه‌های خدمات‌رسان به تعهدات خود عمل کنند، ۴ هزار واحد تکمیل شده تحویل متقاضیان خواهد شد.

صیادی توضیح داد: حدود ۲۰۰ هزار نفر در پرند متقاضی مسکن بودند که در سامانه ثبت‌نام کردند و ۸۰ هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند. تاکنون برای ۳۳ هزار و ۵۰۰ نفر تامین زمین انجام شده است، کار ساخت این واحدها آغاز شده و پیشرفت فیزیکی متفاوتی دارند.

صیادی افزود: آورده متقاضیان برای واحدهایی که در آستانه تحویل هستند بین ۶۵۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان است که در کنار تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی کمک کرد تا کار ساخت واحدها که عموما ۸۰ متری است به اتمام برسد.

امروز، با حضور خبرنگاران بازدید از مسجد حضرت ولیعصر به مساحت ۴۵۰۰ متر مربع، بوستان پرند، واحدهای نهضت ملی مسکن پروژه‌های مشارکتی، واحدهای مسکن مهر، مدرسه هوشمند، کلانتری انجام شد.

نظر شما