شناسهٔ خبر: 66388397 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

گفتگو با سربازان موفق:

سربازی بهترین فرصت برای مهارت آموزی

سهیل جواهری راد گفت: سربازان، خدمت مقدس سربازی را بهترین فرصت برای مهارت آموزی در رشته های مختلف بدانند و از این فرصت به نحو احسن استفاده کنند.

صاحب‌خبر -

سربازی بهترین فرصت برای مهارت آموزی

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ به منظور معرفی سربازان موفق در رشته های مختلف با سهیل جواهری راد سرباز وظیفه سپاه نینوا رتبه برتر مهارت آموزی در رشته تعمیر پکیج آبگرمکن گفتگویی کردیم که در ادامه می خوانید؛

لطفا خودتان را معرفی کنید؟

سهیل جواهری راد فرزند عباسعلی هستم سرباز وظیفه ناحیه کلاله 

در چه رتبه ای حائز رتبه شدید؟

در رشته تعمیرات پکیج و آبگرمکن

چه شد که به این رشته روی آوردید؟

دلیل انتخاب من علاقه ای بود که از قبل به این رشته داشتم و اینکه سعی کردم قبل از خدمت سربازی کاری را یاد بگیرم به همین منظور رفتم شاگردی کردم و آموزش دیدم و از فنی و حر فه ای مدرک گرفتم.

خلاصه ای از سوابق خود را بیان کنید؟

قبل از خدمت شاگردی کردم و سعی کردم با دقت این کار را یاد بگیرم

با توجه به اینکه در قرارگاه مهارت آموزی سربازان کشور حائز رتبه برتر شدید برای آینده خود چه برنامه ای دارید؟

برنامه ام این است که برای فروش و تعمیر پکیج و آبگرمکن مغازه ای بزنم و کار خود را توسعه بدهم و همچنین به جوانان علاقمند این رشته کمک کنم تا برای خود حرفه ای را یاد بگیرند

چه توصیه ای به جوانان دارید؟

توصیه من به جوانان این است که اگر مهارتی ندارند در کلاسهای مهارت آموزی سپاه شرکت کنند و برای آینده خود برنامه ریزی کنند و در اوقات بیکاری شاگری کنند تا در رشته مورد علاقه خود موفق باشند و آینده خوبی را برای خود رقم بزنند.

حرف آخر؟ 

حرف پایانی اینکه نیاز هر جوانی به پول و حمایت است و اگر دولت مشاغلی که جوانان برای خود انتخاب می کنند را حمایت کند می توانند با پشتکار خود در کارهایشان موفق شوند.

انتهای پیام/

نظر شما