شناسهٔ خبر: 66665967 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

راه اندازی پمپ سوم مجموعه پوسته زدا و در مدار قرار گرفتن کامل مجموعه پوسته زدا

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: برای نخستین بار از زمان راه اندازی خط تولید، پمپ سوم مجموعه پوسته زدا راه اندازی و مجموعه کامل پوسته زدای خط تولید در مدار قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان مهندس علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: پوسته برداری از روی اسلب و ورق های تولیدی، وظیفه مجموعه پوسته زدا (Descaling) در خط تولید می باشد که به وسیله فشار آب با قدرت ۲۵۰ بار و دبی ۲۸۰ متر مکعب توسط سه پمپ سانتریفیوژ ۸ مرحله ای با سرعت کاری ۴۵۰۰ دور بر دقیقه انجام می شود.

او افزود: پیش از این دو پمپ مجموعه پوسته زدای شرکت فولاد اکسین، ساخت شرکت KSB آلمان بودند که دارای تکنولوژی خاص به خود هستند و پس از اعمال تحریم های ظالمانه علیه کشورمان، این شرکت همکاری خود را با فولاد اکسین قطع کرده بود.

محمدی بیان کرد: باتوجه به اهمیت این پمپ ها در فرآیند خط تولید، واحد نگهداری و تعمیرات شرکت فولاد اکسین، ساخت این دستگاه و قطعات آن را در دستور کار خود قرار دادند که خوشبختانه متخصصان این شرکت با دانش داخلی، موفق به بومی سازی ساخت این پمپ ها شدند.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین تصریح کرد: راه اندازی پمپ ها و مجموعه کامل پوسته زدا در خط تولید شرکت فولاد اکسین خوزستان تاثیر بسزایی در فرایند تولید خواهد داشت و این موفقیت بار دیگر اهمیت اعتماد به متخصصان داخلی را نشان داد.

نظر شما