شناسهٔ خبر: 66387761 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ:

۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف پایتخت در اردوهای راهیان نور شرکت کردند 

تهران بزرگ - ایرنا - فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ با اشاره به استقبال از برگزاری اردوهای معنوی راهیان نور گفت: طی سال گذشته ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف پایتخت در این اردوها شرکت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، سردار حسن حسن زاده روز یکشنبه در نخستین جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور استان تهران در سال ۱۴۰۳، که با حضور علیرضا فخاری، استاندار تهران برگزار شد، از استقبال خوب مردم نسبت به برگزاری این اردوها خبر داد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، اظهار کرد: به دلیل شیوع کرونا مدتی در برگزاری اردوی راهیان نور وقفه ایجاد شده بود که خوشبختانه پس از پایان همه گیری، شاهد برگزاری این اردوها هستیم.

۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کردند 

سردار حسن زاده گفت: راهیان نور در سال گذشته در حوزه غرب، جنوب غرب و راهیان پیشرفت برگزار و طی آن ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف از جمله اهالی محلات و دانش آموزان در این اردوها شرکت کردند.

دستگاه‌های استان تهران در برگزاری اردوی راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند

استاندار تهران نیز در این جلسه با اشاره به اینکه راهیان نور یک حرکت فرهنگی مناسب برای تربیت نسل جوان است، گفت: دستگاه ها در برگزاری اردوی راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند.

علیرضا فخاری بر ضرورت برگزاری اردوهای راهیان نور و شناساندن ابعاد حماسه و دلاورمردی های دوران دفاع مقدس در نسل جوان بخصوص دانش آموزان تاکید کرد.

۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کردند 

استاندار تهران اظهار کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور به عنوان یک عملیات بزرگ فرهنگی تاثیر زیادی در ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان و نسل آینده دارد.

فخاری با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه‌های استان تهران باید وظایف خود را در خصوص راهیان نور به طور کامل انجام دهند، گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور یک حرکت فرهنگی مناسب برای تربیت نسل جوان محسوب می‌شود.

نظر شما