شناسهٔ خبر: 66666895 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

جمع‌آوری و دستگیری ۳۸ معتاد و سوداگر مرگ در صومعه‌سرا

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از اجرای طرح آرامش در شهر با اولویت مبارزه با فروشندگان موادمخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا، ۳۸ نفر جمع‌آوری و دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، جعفر عدلی‌مژدهی امروز _سه‌شنبه بیست‌وپنجم اردیبهشت_ در تشریح خبر اظهار کرد: طرح آرامش در شهر با اولویت مبارزه با فروشندگان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر به مدت دو روز در شهرستان صومعه‌سرا اجرا شد.

وی افزود: پلیس در این راستا با انجام تحقیقات و اقدامات فنی صورت گرفته، ۱۸ معتاد متجاهر و ۲۰ خرده‌فروش مواد مخدر را جمع‌آوری و دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: از این افراد سه کیلو و چهار گرم حشیش، یک کیلو و ۷۸۴ گرم تریاک، هفت گرم هروئین و یک کیلو و ۸۷ گرم سایر مواد مخدر، سه دستگاه ترازوی توزین و تعدادی آلات کشف شد و افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته و معتادان نیز به مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای این طرح از همکاری صمیمانه آن‌ها تقدیر و تشکر کرد و گفت: چنین طرح‌هایی در سال جاری ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک به ویژه در زمینه مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

نظر شما