شناسهٔ خبر: 66371934 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

خودرو کانسپت هونگچی E702 ؛ نماد خودروسازی ملی چین

صاحب‌خبر -

هونگچی ای 702 – Hongqi E702 یک خودرو کانسپت، از قدیمی‌ترین برند ماشین سازی در صنعت چین است که به طور همزمان، اصالت و تکنولوژی چینی‌ها را به تصویر می‌کشد.

نمایشگاه خودرو چین در کنار سورپرایزهای رنگارنگی که داشت میزبان یک خودرو با اصالت اما کانسپت به نام هونگچی E702 هم بود. از آنجایی که نسخه‌های تولید انبوه این محصول مانند هونگچی EQM5 برقی یا هونگچی H5 راهی کشور ما شده‌اند بد نیست تا در آخرین مطلب از سری اخبار خودرو گجت نیوز به این محصول مفهومی هم نگاهی داشته باشیم.

معرفی خودرو کانسپت هونگچی E702

طراحی ظاهری و ابعاد این محصول دقیقاً بر اساس همان امضای معروف شرکت هونگچی شده است و طول آن هم به حدود ۵ متر می‌رسد. اصلی‌ترین ویژگی ظاهری در طراحی خودرو کانسپت هونگچی E702 همان خط یا بج قرمزی است که روی کاپوت به چشم می‌آید و نماد شرکت هونگچی به حساب می‌آید. همچنین جلوپنجره بسته و یکپارچه به لطف گرافیک منحصر به فرد چراغ‌های ال ای دی از طراحی جذابی بهره می‌برد.

نمای جلو هونگچی E702 نمای جلو هونگچی E702

شرکت هونگچی با نشان دادن این کانسپت در پی اثبات توانایی خود برای ساخت خودروهای برقی جدید و صادرات آنها به کشورهای منطقه از جمله کشورهای خاورمیانه، خصوصاً ایران است. در همین راستا بد نیست اشاره کنیم که خودرو ملی کشور چین و حتی خودروهای رسمی این کشور در مراسمات سیاسی بین‌المللی متعلق به برند هونگچی هستند.

به علاوه بد نیست اشاره کنیم که شرکت بهمن موتور با زیر برند تازه تاسیس شده خود یعنی برند بی ام کارز در سال گذشته، اقدام به واردات خودروهای باکیفیت هونگچی مثل خودرو سدان هونگچی H5 و تاکسی برقی هونگچی EQM5 کرده است و حدس می‌زنیم که طی سال جاری، نام این برند جذاب چینی بیشتر در رسانه‌های خودرویی فارسی شنیده شود.

سایر اخبار مرتبط با نمایشگاه خودرو پکن 2024:
چینی‌ها خودرو برقی سایپا را به ماشین فرمول یک تبدیل کردند نیسان از ۴ خودرو کانسپت هیجان‌انگیز با طراحی فضایی در نمایشگاه پکن رونمایی کرد گک امپو کانورتیبل ؛ اولین خودرو بدون سقف چینی در ایران؟ چری A9 ؛ هیبریدی جدید مدیران خودرو؟ نسل جدید تویوتا کمری هیبرید در نمایشگاه خودرو پکن معرفی شد

نظر شما