شناسهٔ خبر: 66369175 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

جک EV3 معرفی شد؛ یک هاچ بک برقی جمع و جور و زیبا و مناسب بازار ایران

صاحب‌خبر -

کمپانی جک در حاشیه نمایشگاه خودرو پکن 2024 از یک هاچ بک برقی جمع‌وجور و جذاب به‌نام جک EV3 رونمایی کرده که محصول مناسبی برای بازار ایران به‌نظر می‌رسد.

در جدیدترین اخبار خودرو و در حاشیه نمایشگاه خودرو پکن، کمپانی جک از یک هاچ بک جذاب و کوچک به‌نام EV3 رونمایی کرده که محصولی مناسب برای واردات به بازار ایران به‌نظر می‌رسد. این خودرو قرار است رقیب مستقیم وولینگ بینگو باشد.

هاچ بک اقتصادی جک EV3 رونمایی شد

در سبد محصولات کمپانی چینی جک خودروهای برقی زیادی به‌چشم می‌خورد که از جمله معروف‌ترین‌ها می‌توان به جک EJ7 اشاره کرد. این غول چینی صنعت خودرو اخیرا یک هاچ بک برقی جدید با طراحی رترو را نیز به محصولات خود اضافه کرده است.

طراحی ظاهری

جک ای وی 3 جک ای وی 3

جک ای وی 3 طراحی ساده، زیبا اما بامزه‌ای در استایل رترو دارد که بی‌شباهت به خودروهای مینی نیست. دو چراغ گرد بزرگ در جلو، ستون C مشکی رنگ، دستگیره‌های مخفی‌شونده و چراغ‌های مربعی شکل در عقب از جمله مهم‌ترین شاخصه‌های ظاهری ای وی 3 محسوب می‌شوند.

جک ای وی 3 جک ای وی 3

جک ای وی 3 طول 4025 میلی‌متر، عرض 1770 میلی‌متر، ارتفاع 1560 میلی‌متر و فاصله محوری 2620 میلی‌متری دارد و در رنگ‌های سفید، بژ، خاکستری، سبز و صورتی عرضه خواهد شد.

طراحی داخلی

جک ای وی 3 جک ای وی 3

در داخل خودرو نیز شاهد همان طراحی مینیمال بخش بیرونی هستیم. تریم دو رنگ نارنجی و سفید این خودرو جذابیت خاصی به فضای داخلی آن بخشیده و حس جوانی را انتقال می‌دهد.

نمایشگر لمسی دستگاه که در مرکز داشبورد خودرو کار شده حالت شناور دارد و کلاستر آن هم از نوع تمام دیجیتالی است. از جمله امکانات موجود در این بخش نیز می‌توان به سیستم‌های کمکی برای رانندگی و پارک خودرو، شارژر وایرلس و سقف پانورامیک اشاره کرد.

مشخصات فنی

هاچ بک برقی جک هاچ بک برقی جک

جک ای وی 3 از یک موتور برقی با قدرت 70 کیلوواتی استفاده می‌کند که منبع تغذیه آن باتری‌هایی استوانه‌ای است. جک EV3 از این حیث نخستین محصول جک است که از باتری استوانه‌ای برخوردار است و شعاع حرکتی آن در سه نسخه مختلف به‌ترتیب 400، 500 و 600 کیلومتر است.

کمپانی جک حداکثر سرعت هاچ بک برقی کوچک خود را 150 کیلومتر بر ساعت اعلام کرده و قیمت آن نیز حدود 14 هزار دلار است.

حتما بخوانید:
قدرت نمایی رنج روور برقی در دمای منفی ۴۰ درجه جتور X70 پلاس، فیس‌لیفت فیدلیتی پرستیژ با طراحی جدید معرفی شد نیسان از ۴ خودرو کانسپت هیجان‌انگیز با طراحی فضایی در نمایشگاه پکن رونمایی کرد گک امپو کانورتیبل ؛ اولین خودرو بدون سقف چینی در ایران؟

نظر شما