شناسهٔ خبر: 66343846 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

ددپول و ولورین (Deadpool & Wolverine) بهترین سکانس‌های کشن MCU را دارد

رقیب Captain America: The Winter Soldier / IGN

صاحب‌خبر -

چند روز پیش از تریلر جدید فیلم ددپول و ولورین (Deadpool & Wolverine) رونمایی شد که طرفداران را حسابی هیجان زده کرده است. 

سازمان TVA‌ نقش مهمی در داستان ددپول 3 دارد و عامل اصلی ورود ددپول به دنیای مارول است. این فیلم شش سال بعد از Deadpool 2 جریان دارد و وید ویلسون این بار در فیلم ددپول 3 به سبک خاص و دیوانه‌وار خود می‌خواهد وارد دنیای سینمایی مارول شود و طرفداران ایمان دارند که می‌تواند آن را نجات دهد.

راب لیفلد (Rob Liefeld)، هم‌ خالق کمیک‌های Deadpool، ادعا دارد که پس از Captain America: The Winter Soldier، ددپول و ولورین بهترین سکانس‌های اکشن دنیای سینمایی مارول را خواهد داشت. لیفلد با انتشار پستی در توییتر برای افزایش هایپ طرفداران اعلام کرد که Deadpool & Wolverine می‌تواند یکی از بهترین فیلم های کمیک بوکی تاریخ باشد.

همه فیلم‌های ددپول اکشن فوق‌العاده‌ای دارند، اما انتظارات از فیلم سوم واضحا بالا است. سکانس‌های اکشن زیادی در این فیلم وجود دارد. تریلر تنها اشاره‌‌ای به آنچه در راه است می‌کند. من واقعاً معتقدم این فیلم بهترین سکانس‌های اکشن را در بین همه ‌های فیلم ابرقهرمانی کمیک بوکی دارد.

ددپول و ولورین ددپول و ولورین

در فیلم Deadpool & Wolverine همچنین هیو جکمن نیز هفت سال بعد از فیلم Logan دوباره در نقش «لوگان هاولت» یا «ولورین» ظاهر می‌شود. تقریبا تمام دوستان ددپول در فیلم‌های قبلی نیز بازگشته‌اند، از جمله مورنا بکرین، کرن سونی، راب دلینی، لزلی اوگمز، بریانا هیلدبرند و اسفتن کپیچیچ. 

فیلم Deadpool & Wolverine قرار است در تاریخ ۲۶ جولای (۵ مرداد ۱۴۰۳) اکران خواهد شد.

بررسی بازی استلار بلید

فیلم Deadpool & Wolverine بهترین سکانس‌های کشن MCU را دارد - ویجیاتو فیلم Deadpool & Wolverine بهترین سکانس‌های کشن MCU را دارد - ویجیاتو IGN

نظر شما