شناسهٔ خبر: 66338337 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

جزئیات آپدیت ماه آپریل Gran Turismo 7 فاش شد

اضافه شدن سه خودروی جدید / insider-gaming

صاحب‌خبر -

استودیو Polyphony Digital به‌روزرسانی ماه آپریل یا Update 1.46 را برای بازی Gran Turismo 7 در پلی استیشن ۵ منتشر کرد. به‌روزرسانی جدید شامل سه خودروی جدید است که دو عدد از آن‌ها از تولیدکنندگان جدید هستند، به همراه پیست‌های جهانی جدید و غیره.

سه خودروی جدید که در این آپدیت رایگان گنجانده شده‌اند عبارتند از: AFEELA Prototype 2024 ساخته سونی و هوندا، Chevrolet Chevelle SS 454 Sport Coupé ’70 و در نهایت Škoda Vision Gran Turismo.

همچنین به عنوان بخشی از آپدیت آپریل، سه پیست جدید جهانی برای بازیکنان اضافه شده‌اند. شامل موارد زیر است:

  • Japanese Clubman Cup 550 – Alsace – Village Reverse
  • American FR Challenge 550 – Trial Mountain Circuit Reverse
  • Vision Gran Turismo Trophy – Grand Valley – Highway 1
Gran Turismo 7 Gran Turismo 7

در نهایت، یک آیتم منوی اضافی – Collection: Ferrari 12-Cylinder Engines – به کافه اضافه خواهد شد. این فقط برای کسانی که در سطح Collector Level 38 یا بالاتر هستند، در دسترس قرار می‌گیرد.

جزئیات کامل این به‌روزرسانی، از جمله اصلاحات و تغییرات مختلف در بازی Gran Turismo 7، زمانی که آپدیت برای همه افراد در روز جمعه، ۲۵ آپریل منتشر شود، ارائه خواهد شد.

Gran Turismo 7 برای PS5 و PS4 در دسترس است. تهیه‌کننده قبلا گفته بود اگرچه یک پورت PC برای بازی در نظر گرفته شده، اما در حال توسعه نیست.

بررسی بازی استلار بلید

تمامی آیتم‌های مربوط به نینتندو باید از بازی Garry’s Mod حذف شوند - ویجیاتو تمامی آیتم‌های مربوط به نینتندو باید از بازی Garry’s Mod حذف شوند - ویجیاتو insider-gaming

نظر شما