شناسهٔ خبر: 66303654 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای شهر بوشهر 40 درصد پیشرفت داشته است | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

رییس سازمان فناوری اطلاعات در پی بازدید از پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در استان بوشهر از پیشرفت 40 درصدی این پروژه در شهر بوشهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر، محمد خوانساری، رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان معین پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها به استان بوشهر سفر کرد.
وی در نشست با استاندار بوشهر که برای بررسی مشکلات و تسریع در توسعه پروژه فیبر نوری این استان و با حضور نماینده اپراتورها تشکیل شد، با اشاره به اینکه برای انجام طرح فیبرنوری در شهر بوشهر ۱۰۰ کیلومتر حفاری برنامه‌ریزی شده که تا کنون بیش از ۴۰ کیلومتر یعنی ۴۰ درصد از طرح انجام شده است، گفت: در این جلسه و با دستور اکید استاندار، مقرر شد تا هفته آینده، در جلسه مشترک با شهرداری ها، مشکلات انعقاد و اجرای قراردادها برطرف و اپراتورها نیز برنامه به روز شده شهرها را ارایه کنند.
وی سپس در راستای بررسی میدانی چگونگی اجرای پروژه فیبرنوری استان، از محل حفاری پروژه فیبرنوری در منطقه 1 شهر بوشهر بازدید و با پیمانکاران، درخصوص سرعت اجرای کار و مشکلات صحبت کرد.
در ادامه معین پروژه فیبرنوری منازل و کسب وکارها در استان بوشهر برای بازدید از پروژه فیبرنوری شهر کنگان به این شهر رفت و طی جلسه ای با فرماندار کنگان و با هماهنگی میان مدیران ارشد شهر، اپراتور و پیمانکاران گفت: تا حداکثر ۶۰ روز آینده حفاری ۴۰ کیلومتر فیبرنوری کنگان کامل می‌شود.

 

 

نظر شما