شناسهٔ خبر: 66213349 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

زنجیره مردمی در ساحل شهرستان نور تشکیل شد

زینب تذکاری سالم

مردم شهرستان نور به صورت همزمان در سراسر نوار ساحلی استان مازندران در حمایت از عملیات تاریخی و غرور آفرین «وعده صادق» و «طرح نور» زنجیره انسانی تشکیل دادند.

صاحب‌خبر -

افراد حاضر در ساحل با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و سردادن شعارهای «لبیک یا حسین»، «ای لشگر صاحب زمان آماده باش آماده باش»، «الله اکبر، خامنه‌ای رهبر»، «تا پای جان حامی انقلابیم، پیرو خط رهبر و انقلابیم»، «خامنه‌ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است»، «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» حمایت خود را از عملیات موشکی-پهپادی «وعده صادق» که شامگاه شنبه ۲۵ فروردین از سوی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد، اعلام کردند.

زنجیره مردمی در ساحل شهرستان نور تشکیل شد

اجرای سرود توسط گروه سرودی متشکل از نوجوانان و هم چنین پخش سرودهای حماسی از جمله بخش‌های اسم تجمع مردمی بود.

آرزو گرجی‌پور در حاشیه این اجتماع در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز در پایتخت ساحلی ایران جمع شدیم تا وعده صادقی که اعلام شده بود را  به مردم کل جهان نشان دهیم.

زنجیره مردمی در ساحل شهرستان نور تشکیل شد

وی گفت: زمزمه این روزهای ما این شعار «ویران شود شهر تل‌آویو به زودی، لبیک یا رهبرم.»

محمدمهدی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا با اظهار کرد: من هم امروز بر اساس وظیفه دینی، ملی، میهنی آمدم تا ثابت کنم مانند همه هموطنان که حاضرند برای اسلام و سرافرازی کشور جانفشانی کنند، من هم حاضرم؛ تابع دستور رهبرم هستم.

وی از تمامی نیروهای سپاه پاسداران به جهت اجرای عملیات «وعده صادق» قدردانی کرد.

زنجیره مردمی در ساحل شهرستان نور تشکیل شد

به گزارش ایسنا، روزهای اخیر فرمانده سپاه کربلای مازندران در جمع خبرنگاران گفته بود که پیش‌بینی می‌شود ۲۰۰ هزار نفر از زنان و مردان غیور مازندران در این زنجیره انسانی در سراسر سواحل این استان همزمان از سواحل نکا تا رامسر حضور یابند

انتهای پیام

نظر شما