شناسهٔ خبر: 66646470 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان:

رسانه و روابط عمومی دو جبهه عظیم فرهنگی

حجت الاسلام اکبر پور گفت: نقش روابط عمومی نقشی دو سویه در انتقال خدمات سازمان ها به مردم و خواسته ها ودرخواست های مردم را به مسئولین دارد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام والمسلمین اکبرپور، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان،در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان از رسانه و روابط عمومی بعنوان جبهه عظیم فرهنگی یاد کرد و گفت:روابط عمومی نقش بسیار مستحکمی در نشر اطلاعات و اخبار دارد.

وی افزود: روابط عمومی در حقیقت، پل ارتباطی بین مسئولین و مردم می تواند باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر پور تصریح کرد: نقش روابط عمومی نقشی دو سویه در انتقال خدمات سازمان ها به مردم و خواسته ها ودرخواست های مردم را به مسئولین دارد.

وی اذعان داشت: مسئولیت،روابط عمومی و رسانه های خبری، مسئولیت سنگینی است،بخصوص در این دوران که عصر خبر و ارتباطات است، مردم از تمام ارتباطات گوناگونی که دارند، بهره مند شوند.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان اظهار داشت: بهتر آن است که؛ بهترین خبرها و بهترین اقدامات ازطریق روابط عمومی ها به نحو احسن به مردم منتقل شود.

وی با بیان اینکه در انتقال اخبار باید هم خبر اول باشد و هم روایت و هم تحلیل اول باشد، تاکید کرد: این سه خصوصیت در انتقال اخبار، اعتماد مردم به مجموعه روابط عمومی و رسانه ها را عمیق تر و قدرتمند تر می کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افزود: روابط عمومی و رسانه ها با فعالیت آبشخور خبری خود را در این عالمی که پر از خبر و اطلاعات است در مسیری قرار دهند که؛ نتیجه آن آب گوارایی باشد که مردم به آن دست پیدا کنند و مسیر قطعا روابط عمومی رسانه قابل اعتماد است.

نظر شما