شناسهٔ خبر: 66213306 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در کاشان:

تهدید‌های حوزه فرهنگ عمومی را باید تبدیل به فرصت کرد

نماینده ولی فقیه در کاشان استفاده از فرصت‌ها را ضروری دانست و گفت: تهدید‌های حوزه فرهنگ عمومی را باید تبدیل به فرصت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی عصر امروز در نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی کاشان که در حسینیه حضرت علی اکبر(ع) این شهرستان برگزار شد، استفاده از فرصت‌ها را ضروری دانست و گفت: تهدید‌های حوزه فرهنگ عمومی را باید تبدیل به فرصت کرد.

وی به لزوم تبیین باوردر وجود خود تأکید کرد و افزود: آیت الله مصباح می‌فرماید، مشکل ما این است که آنهایی که قرار است در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن بایستند خود عامل تهاجم فرهنگی هستند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به گلایه رهبر معظم انقلاب مبنی اینکه در لابه‌لای حرف‌های من حرف‌های خوبی است که به آن توجه نمی‌شود، اظهار داشت: حرف ولی فقیه در تمامی امور اعم از مسائل فرهنگی و اقتصادی نباید روی زمین بماند.

وی یادآور شد: رهبر معظم در آخرین جلسه خود با فعالان فرهنگی می‌فرماید، اشکالاتی که آقایان مطرح می‌کنند همان چیز‌هایی است که من قبلا تذکر داده ام، اما به آن توجهی نشده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه غرب در حال جنگ فرهنگی و تقابل با اسلام است، گفت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش فرهنگ حیا است، اما غرب با استفاده از هالیوود و امکانات و تجهیزات خود به دنبال گسترش و ترویج فرهنگ برهنگی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه تهاجم فرهنگی دشمن امروز تبدیل به یک چالش شده است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی طی ۴۵ سال گذشته ثابت کرده استاد تبدیل چالش به فرصت است.

وی با اشاره به تحمیل جنگ به ایران و تأکید امام خمینی (ره) فرصت ۸ ساله دفاع مقدس را تبدیل به فرصت کرد و ایران را با «ما می‌توانیم»، تبدیل به قدرت نخست منطقه کرد، گفت: داعش را به عنوان یک چالش به منطقه آوردند و مدعی شدند تا ۳۰ سال آینده هیچ قدتی توانایی نابودی آن را ندارد، اما حاج قاسم با تشکیل ارتش‌های حزب الله، زینبیون، فاطمیون، حشد الشعبی، حزب الله، یمن و سوریه آن را تبدیل به فرصت کرد و از حرم دفاع کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه به لزوم تدبیر برای تبدیل چالش تهاجم فرهنگی دشمن به فرصت از سوی متولیان فرهنگی تأکید کرد و گفت: در مقابله با چالش تهاجم فرهنگی دشمن براساس دعای مکارم الاخلاق اگر شخص ضعیف الایمانی از بدنه انقلاب جدا شد با جذب حداکثری خود او را به انقلاب اسلامی ضمیمه کنید.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی قبل از نهی از منکر به لزوم داعی به خیر و دعوت به خیر تأکید کرد و با بیان اینکه گلایه رهبرمعظم انقلاب مبنی بر اینکه در حوزه تبلیغ عملکرد ضعیفی داشته ایم ابراز داشت: استفاده از ظرفیت زبان هنر، فیلم‌های کوتاه و مقاله برای مقابله با تهاجم فرهنگ دشمن از اهمیت بالایی برخوردار است./۱۳۰۷/

نظر شما