شناسهٔ خبر: 66209013 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر صنعت‌نفت؛ نقشه اوسمار برای تعقیب استقلال در صدر

تهران- ایرنا- تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر در حالی به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود که برتری در این دیدار، اهمیت زیادی برای سرخ‌پوشان دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، عصر امروز و از ساعت ۱۹ در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف تیم فوتبال صنعت نفت خواهد رفت.

تیم فوتبال پرسپولیس هم‌اکنون با ۴۹ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد و با وجود اختلاف یک امتیازی این تیم با استقلال و رقابت تنگاتنگ دو تیم در مسیر قهرمانی، شاگردان اوسمار ویرا در این دیدار خارج از خانه محکوم به شکست حریف آبادانی خود هستند.

در سوی مقابل، صنعت نفت آبادان با ۱۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول جای گرفته و در خطر سقوط قرار دارد و به همین خاطر در این بازی خانگی نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز خواهد داشت. همین شرایط دو تیم باعث شده تا این دیدار بیش از هر زمانی حساس و برای هر یک حیاتی باشد.

دیدار رفت دو تیم در شرایطی با نتیجه ۲ بر ۲ پایان یافت که سرخ‌پوشان پایتخت تا دقایق پایانی بازی از تیم ۱۰ نفره صنعت نفت پیش بودند که دانیال اسماعیلی‌فر به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا ۲ امتیاز مهم از دست سرخ‌پوشان برود. از طرفی نیز نیمکت دو تیم نسبت به دیدار رفت تغییرات مهمی داشته و سرمربیان آنها تغییر کرده است. اوسمار جانشین یحیی گل‌محمدی شده و فراز کمالوند نیز بعد از جدایی عبدالله ویسی حالا سرمربی جدید برزیلی‌هاست.

پرسپولیس در این دیدار نیز همانند ۲ دیدار قبلی خود در سال جدید، علیرضا بیرانوند سنگربان ملی‌پوش خود و وحدت هنانوف مدافع تاجیکستانی را در اختیار ندارد. از طرفی نیز یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی‌گنجی مدت‌هاست به دلیل مصدومیت از ترکیب اصلی این تیم دور هستند و در این بازی نیز غایب خواهند بود.

اوسمار در این بازی همچون ۲ بازی گذشته امیررضا رفیعی را در درون دروازه قرار خواهد داد و گئورگی گولسیانی به همراه محمدحسین کنعانی‌زادگان در قلب خط دفاعی قرار خواهند گرفت. دانیال اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن به ترتیب در سمت راست و چپ خط دفاعی بازی را آغاز می‌کنند. در خط هافبک، مسعود ریگی در پست شش بازی می‌کنند و سروش رفیعی طارح حملات پرسپولیس است. اوستون اورنوف و مهدی ترابی به عنوان بال راست و چپ در ترکیب سرخ‌پوشان جای می‌گیرند. امید عالیشاه به عنوان کاپیتان پرسپولیس جلوتر از خط هافبک به میدان می‌رود و عیسی آل کثیر مهاجم هدف قرمزها در این بازی حساس است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان

امیررضا رفیعی - گولسیانی - محمدحسین کنعانی‌زادگان - دانیال اسماعیلی‌فر - عبدالکریم حسن - مسعود ریگی - سروش رفیعی - مهدی ترابی - اورونوف - امید عالیشاه - عیسی آل‌کثیر

نظر شما