شناسهٔ خبر: 66178477 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استقرار تیم بازرسی اداره کل بازرسی استان یزد در جهادکشاورزی

بازرس کل استان یزد: باهدف صیانت از اراضی کشاورزی به مدت دوماه تیم بازرسی اداره کل بازرسی استان یزد در جهادکشاورزی مستقر خواهد بود.

صاحب‌خبر -

استقرار تیم بازرسی اداره کل بازرسی استان یزد در جهادکشاورزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نشست هم اندیشی محمدعلی حاتمی زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با رضا مختاری بازرس کل استان یزد درخصوص حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی برگزار شد.

حاتمی زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد، در این نشست بیان کرد: جهادکشاورزی یک نهاد انقلابی بوده و از مهمترین رسالت‌های آن حفظ اراضی کشاورزی در راستای افزایش تولید و اشتغالزایی در روستا‌ها است.

وی افزود: سعی کردیم هر گونه سوء استفاده از اراضی واگذاری را به حداقل برسانیم با این وجود گاه تخلفاتی مشاهده می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: عمده مسائل و مشکلات مردمی در جهادکشاورزی در حوزه امور اراضی بوده و ما در تلاشیم تا با برنامه ریزی‌های انجام شده درخصوص مرتفع شدن این موضوع گام‌های اساسی برداشته شود.

بازرس کل استان یزد، نیز خاطر نشان کرد: با وجود تمام مشکلات در بخش تولید به خصوص کشاورزی، هنر ما مدیران این است که با مدیریت صحیح مسئولیتمان ر به نحو احسن انجام دهیم.

مختاری ضمن اشاره به اینکه نظارت بر اجرای صحیح قانون و مقررات کشور از اولویت‌های سازمان بازرسی است، تصریح کرد: پیشگیری از تخلفات همیشه مقدمتر از برخورد و اصلاح است.

وی در پایان از استقرار تیم بازرسی اداره کل بازرسی استان یزد، به مدت دوماه در سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد.

نظر شما