شناسهٔ خبر: 66140255 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

آیت‌الله اعرافی در تجمع حوزویان:

آتشفشان محور مقاومت صهیونیست‌ها را در آتش خواهد سوزاند

مدیر حوزه‌های علمیه کشور خطاب به سران رژیم کودک‌کش صهیونیستی اظهار کرد: سپاه انقلاب اسلامی و آتشفشان قهر ملت‌های مسلمان و محور مقاومت شما را در شعله‌های آتش خواهد سوزاند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری حوزه، آیت‌الله علیرضا اعرافی دقایقی قبل در تجمع حوزویان در مدرسه علمیه فیضیه قم با حمایت کامل از عملیات «وعده صادق» و ضربات کوبنده دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران بر پیکره پوشالی رژیم جنایتکار صهیونیستی، تصریح کرد: امروز همه معادلات تغییر کرده است و محور مقاومت اسرائیل را در درون اراضی اشغالی محصور کرده است، این مایه افتخار امت اسلام است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور تصریح کرد: امروز اسرائیل جنایتکار و کودک‌کش در درون خانه‌های غصبی مورد هجوم موشک‌ها و پهپادهای جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت است و این قیام عظیم و آتشفشان ادامه خواهد داشت و صهیونیست های جنایتکار را سرکوب خواهد کرد.

به گفته آیت الله‌اعرافی دکترین انقلاب اسلامی انتخابات میان فلسطینیان اصیل از هر دین و مذهبی است و این مسئله یک اصل پذیرفته شده بین‌المللی است.

وی خطاب به سران رژیم کودک‌کش صهیونیستی اظهار کرد: سپاه انقلاب اسلامی و آتشفشان قهر ملت‌های مسلمان و محور مقاومت شما را در شعله‌های آتش خواهد سوزاند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور تصریح کرد: امروز روز پیروزی امت اسلامی و شکست دشمنان است. امروز همه معادلات عالم تغییر کرده است و قدرت جدید در جهان متولد شده و آمریکا و همپیمانانش دیگر کدخدای عالم نیستند. آفرین بر سپاه قهرمان ما.

به گفته آیت‌الله‌اعرافی گفتمان انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران، گفتمان اخلاق، معنویت، آزادی، رهایی و مقابله با مستکبران است.

مدیر حوزه های علمیه تصریح کرد: مستکبران عالم بدانند که اگر دست از پا خطا کنند، ضربات محکم‌تر خواهد بود.

انتهای پیام

نظر شما