شناسهٔ خبر: 66140131 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رژیم صهیونیستی در آتشفشان خشم ملت‌های مسلمان از بین می رود

مدیر حوزه‌های علمیه ضمن هشدار به رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی گفت: سپاه انقلاب اسلامی و محور مقاومت، آتشفشان خشم ملت‌های مسلمان است و شما را در شعله‌های آتش می‌سوزاند. مدیر حوزه‌های علمیه ضمن هشدار به رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی گفت: سپاه انقلاب اسلامی و محور مقاومت، آتشفشان خشم ملت‌های مسلمان است و شما را در شعله‌های آتش می‌سوزاند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی روز یکشنبه در تجمع طلاب و شکرانه اجرای عملیات صبح صادق، در مدرسه علمیه فیضیه قم اظهار کرد: حضرت امام‌ راحل(ره) ۶۰ سال قبل در فیضیه با مخاطب قرار دادن جهان اسلام، فریاد برآوردند که دشمن ما، آمریکا و اسرائیل است.

وی با بیان اینکه آنچه که بعد از طوفان‌الاقصی در عالم اسلام و جهان رقم خورد، همچنان نیز استمرار خواهد داشت تصریح کرد: به فضل خدا، جهاد امروز محور مقاومت و ایران اسلامی به محو غده سرطانی اسرائیل خواهد انجامید.

امام جمعه قم با اشاره به این که انقلاب اسلامی برای چندمین بار معادله‌های منطقه و جهان اسلام را تغییر داده است، گفت: این ندای اسلام و شهیدان ما بود که قصه فلسطین و همه مسائل جهان اسلام را از حالت دفاعی و انفعالی به حال تهاجم و پیشتازی درآورد.

اعرافی با یادآوری اینکه ارتش کشورهای عربی در سال ۱۹۶۷ در برابر یک عملیات اسرائیل از زانو درآمد و شکست خورد خاطرنشان کرد: امروز محور مقاومت و زنجیره حزب‌الله، حماس و انصارالله، اسرائیل را در اراضی غصبی‌اش مورد هجوم قرار داده، این اتفاق جدیدی که طی ۷۵ سال گذشته رخ داده، مایه افتخار و مباهات امت اسلام است.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی روزگاری پیش‌روی‌های بسیاری را انجام می‌داد، ولی امروز در درون خانه‌های غصبی خود، زیر رگبار موشک‌ها و پهپادهای ایران و محور مقاومت در محاصره است.

وی تاکید کرد: بدانید این قیام بزرگ و این آتشفشان عظیم اُمت اسلام ادامه خواهد داشت و این رژیم غاصب را سرکوب خواهد کرد.

عضو فقهای شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق و شهادت چند تن از مستشاران نظامی ایران، بیان کرد: مستشاران نظامی ما طبق قوانین بین‌المللی در سوریه حضور داشته و دارند، کنسولگری نیز مطابق کنوانسیون‌های بین‌المللی جزیی از سرزمین ایران محسوب می‌شود، ما حق داریم، پاسخ تجاوز به خاک خود را بدهیم.

انتهای پیام

نظر شما