شناسهٔ خبر: 66135932 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجتماع طلاب حوزه علمیه قم به شکرانه حمله موشکی به سرزمین های اشغالی

تجمع طلاب حوزه علمیه قم به شکرانه حمله موشکی و پهبادی ایران به سرزمین‌های اشغالی در مدرسه علمیه فیضیه آغاز شد.

صاحب‌خبر -
<div id="video-display-embed-code_11002739"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4205330/11002739?width=600&height=350"></script></div>


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ طلاب حوزه علمیه قم به شکرانه پاسخ سپاه به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی، امروز ۲۶ فروردین از ساعت ۱۱ در مدرسه علمیه فیضیه تجمع کردند.

در این مراسم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حاضران شعارهایی همچون سپاه انقلابی تشکر تشکر، آمریکا مرگت باد، اسرائیل جنایت می کند آمریکا حمایت می کند سردادند.

همچنین مدیر حوزه‌های علمیه کشور در این تجمع با حمایت کامل از عملیات «وعده صادق» و ضربات کوبنده نیروی هوافضای سپاه پاسداران بر پیکره پوشالی رژیم جنایتکار صهیونیستی، اظهار کرد: امروز همه معادلات تغییر کرده است و محور مقاومت رژیم صهیونیستی را در درون اراضی اشغالی محصور کرده است، این مایه افتخار امت اسلام است

آیت الله اعرافی تصریح کرد: امروز اسرائیل جنایتکار و کودک کش در درون خانه‌های غصبی، مورد هجوم موشک‌ها و پهپاد‌های جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت است و این قیام عظیم و آتشفشان ادامه خواهد داشت و صهیونیست‌های جنایتکار را سرکوب خواهد کرد.

وی گفت: دکترین انقلاب اسلامی، انتخابات میان فلسطینیان اصیل از هر دین و مذهبی است و این مسئله یک اصل پذیرفته شده بین المللی است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور خطاب به سران رژیم صهیونیستی اظهار کرد: سپاه انقلاب اسلامی و آتشفشان قهر ملت‌های مسلمان و محور مقاومت شما را در شعله‌های آتش خواهد سوزاند.

آیت الله اعرافی اضافه کرد: امروز روز پیروزی امت اسلامی و شکست دشمنان است. همه معادلات عالم تغییر کرده و قدرت جدید در جهان متولد شده است و آمریکا و همپیمانانش دیگر کدخدای عالم نیستند. آفرین بر سپاه قهرمان ما.

وی گفت: گفتمان انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران، گفتمان اخلاق، معنویت، آزادی، رهایی و مقابله با مستکبران است.

مدیر حوزه‌های علمیه تصریح کرد: مستکبران عالم بدانند که اگر دست از پا خطا کنند، ضربات محکم‌تر خواهد بود.

در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، در نخستین ساعت بامداد امروز یکشنبه ۲۶ فروردین نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی دیگر نیرو‌های این نهاد انقلابی و مردمی، به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم جنایتکار در عملیات «وعده صادق» با رمز «یا رسول الله (ص)» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

 

نظر شما