شناسهٔ خبر: 66135192 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مساعدت بیش از ۲ میلیارد تومانی برای مددجویان نکا

رئیس کمیته امداد شهرستان نکا از مساعدت بیش از ۲ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومانی پروژه‌های عمرانی برای مددجویان تحت حمایت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رمضان حسینی اظهار داشت: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی ازجمله ساخت مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، ساخت فضا‌های جانبی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و لوله‌کشی گاز منازل مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.

وی افزود: بر این اساس در قالب تعمیرات کلی و جزئی مسکن مددجویان، احداث فضای جانبی شامل؛ احداث حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و لوله‌کشی گاز مجموعا تعداد ۹۳ پروژه به انجام رسیده که ۸۱ واحد برای تعمیرات و ۱۲ واحد برای احداث فضای جانبی به مبلغ ۹۱۶ تومان مساعدت بلاعوض شده است و مابقی نیز در قالب تسهیلات معوض انجام شد.

رئیس کمیته امداد نکا بیان داشت: ۳۱واحد مسکن که،۳۰ واحد آن مسکن روستایی و ۱ واحد آن مسکن شهری در قالب تفاهم‌نامه ۴۰۰۰۰ واحدی با سپاه بوده است، تحویل مددجویان درسال ۱۴۰۲ گردید

حسینی با تشکر از مردم نیکوکار گفت: تعداد ۴۶ واحد مسکونی نیمه‌کاره در حال انجام است که نیازمند یاری و کمک خیرین نیکوکار هستیم.

نظر شما