شناسهٔ خبر: 66791519 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آمادگی استان سمنان برای خدمات‌دهی به زوار رضوی و دوستداران خادم الرضا

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: با توجه به مراسم تشییع شهدای خدمت در روز پنج شنبه در استان های خراسان جنوبی و رضوی و حضور مشتاقان جهت شرکت در مراسم لازم است تمام دستگاه های خدمات رسان در آمادگی کامل جهت ارائه خدمات به زائرین باشند.

صاحب‌خبر -

 محمد حمیدی یکم خردادماه در جلسه مشترک ستاد خدمات سفر به مسافران و زائران و شورای راهبری وضعیت تصادفات استان ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و یاران همراهش اظهار کرد: مجتمع های خدمات رفاهی و جایگاه های سوخت امکانات لازم جهت ارائه به مسافران را فراهم کرده و همچنین لازم است محل اسکان جهت حضور احتمالی مسافران پیش بینی و آماده شود.

وی تاکید کرد: باید بازرسی از مجتمع های خدمات رفاهی و جایگاه های سوخت در این مدت با جدیت بیشتری انجام شود و مجتمع ها و جایگاه هایی که در ارائه خدمات به مسافران کوتاهی می کنند مشخص شود و تذکرات لازم را به آنها بدهند.

حمیدی از مسوولان ذی‌ربط خواست که در همین راستا گزارش های بازرسی نیز به دبیرخانه ستاد ارائه شود تا در صورت تکرار متخلفان برخورد لازم صورت پذیرد.

معاون استاندار سمنان یادآوری کرد: سرویس های بهداشتی در جاده های استان تبدیل به یک چالش جدی شده که لازم است با تمهیدات، تذکرات و در نهایت با جرائم خاطیان مشکلات این حوزه برطرف شود.

وی اظهار کرد: با توجه به هشدار بارندگی در استان طی روزهای آینده، جلسات مدیریت بحران برگزار شده است و تمام دستگاه های متولی در حالت آماده باش قرار دارند.

معاون عمرانی استاندار سمنان گفت: فرمانداران استان لازم است برای روز جمعه که مردم‌ در حال بازگشت از خراسان هستند تمهیدات لازم جهت اسکان احتمالی مسافران را همانند روز چهارشنبه بیندیشند.

وی خاطرنشان کرد: برای تکمیل پروژه فیبر نوری در شهرستان ها لازم است تمام دستگاه ها همکاری لازم را با دستگاه های متولی انجام دهند تا این پروژه عظیم به سرانجام برسد.

انتهای پیام

نظر شما