شناسهٔ خبر: 66147149 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رمضان حسینی رئیس کمیته امداد شهرستان نکا :

مساعدت بيش از 2 ميليارد و 780 ميليون توماني پروژه‌هاي عمراني براي مددجويان تحت حمايت کميته امداد نکا

صاحب‌خبر -
مساعدت بيش از 2 ميليارد و 780 ميليون توماني پروژه‌هاي عمراني براي مددجويان تحت حمايت کميته امداد نکا

خبرگزاری آریا- رئیس کمیته امداد شهرستان نکا خبردادف  مساعدت بیش از 2 میلیارد و 780 میلیون تومانی پروژه‌های عمرانی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد نکا.

به گزارش خبرنگارآریادرشهرستان نکا،رمضان حسینی رئیس کمیته امداد شهرستان نکا اظهار داشت: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی ازجمله ساخت مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، ساخت فضاهای جانبی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و لوله‌کشی گاز منازل مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.

وی افزود: بر این اساس در قالب تعمیرات کلی و جزئی مسکن مددجویان، احداث فضای جانبی شامل؛ احداث حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و لوله‌کشی گاز مجموعا تعداد 93 پروژه به انجام رسیده که 81 واحد برای تعمیرات و 12 واحد برای احداث فضای جانبی به مبلغ   916 تومان مساعدت بلاعوض شده است و مابقی نیز در قالب تسهیلات معوض انجام شد.

رئیس کمیته امداد نکا بیان داشت:  31واحد مسکن که،30 واحد آن مسکن روستایی و 1 واحد آن مسکن شهری در قالب تفاهم‌نامه 40000 واحدی با سپاه  بوده است ،تحویل مددجویان درسال 1402 گردید

حسینی با تشکر از مردم نیکوکار گفت: تعداد 46 واحد مسکونی نیمه‌کاره در حال انجام است که نیازمند یاری و کمک خیرین نیکوکار هستیم.

 

 

 

نظر شما