شناسهٔ خبر: 66103140 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار گلستان: جایگاه والدین شهدا رفیع و سترگ است

گرگان- ایرنا- علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت مادر شهیدان «نعمت‌الله، حجت‌الله و هادی بهمنی‌نژاد» گفت: والدین شهدا از جایگاه رفیع و سترگی برخوردار هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا در بخشی از این پیام آمده است؛ خبر درگذشت حاجیه خانم فاطمه مازندرانی مادر بزرگوار و گرانقدر شهیدان والامقام نعمت الله، حجت الله و هادی بهمنی‌نژاد موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

استاندار گلستان در این پیام افزود: ایشان بانویی جلیله، فهیمه، صبور و مومنه بود که عمری در کنار مرحوم «حاج علیرضا بهمنی‌نژاد» زیست و با تقدیم سه شهید والامقام در مسیر انقلاب اسلامی دین خود را به آرمان‌های جمهوری اسلامی و امامین انقلاب و میهن عزیزمان ادا کرد.

وی در این پیام اضافه کرد: جایگاه پدران و مادران معزز شهدا، جایگاهی رفیع و سترگ است که توانسته‌اند چنین فرزندان سلحشور، مومن و ولایتمداری را تقدیم انقلاب اسلامی نمایند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان هم در پیامی گفت: ️ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مومن و والامقام نیست.

جمال اسدی اظهار کرد: مرحومه «فاطمه مازندرانی» مادر شهیدان والامقام «حجت‌اله، نعمت‌الله و هادی بهمنی‌نژاد» پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.

وی بیان کرد: به روح این سفر کرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم و بی‌شک ایمان و اراده راستین شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته و در این میان نقش مادران ارجمند این اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است.

حاجیه خانم فاطمه مازندرانی، مادر معظم سه شهید گلستانی دوران دفاع مقدس شامگاه پنجشنبه ۲۳ فروردین ماه دعوت حق را لبیک و به دیدار فرزندان شهیدش شتافت.

نعمت‌الله، حجت‌الله و هادی بهمنی‌نژاد به ترتیب در ۲۲ اسفند ۶۰، یازدهم اسفند ۶۵ و بیست و پنجم تیر ۱۳۶۶ در دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

نظر شما