شناسهٔ خبر: 69174425 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی:

۲ سانحه ترافیکی در مرکزی یک فوتی و هشت مصدوم بر جای گذاشت

اراک- رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی گفت: در ۲ سانحه رانندگی در جاده قم به اراک و توره ، یک کشته و هشت مصدوم بر جای گذاشت.

صاحب‌خبر -

بهروز ایران نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به نخستین سانحه تصادف، اظهار کرد: در ساعت ۱۹:۱۲ شامگاه امشب (دوشنبه) گزارش تلفنی مبنی بر برخورد ۲ خودرو پراید و یک خودرو پژو در جاده اراک به توره حوالی گردنه سیبک به واحد ارتباطات اورژانس ۱۱۵ اعلام شد که بلافاصله دو تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این سانحه رانندگی هشت نفر مصدوم شدند که مصدومین پس از دریافت اقدامات تخصصی فوریت پزشکی جهت ادامه درمان به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) اراک منتقل شدند.

مرگ مرد ۷۰ ساله در سانحه رانندگی جاده قم به اراک

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی گفت: همچنین در ساعت ۱۹:۲۰ شامگاه امشب (دوشنبه) گزارش تلفنی مبنی بر برخورد ۲ خودرو دنا و تریلر در محور قم اراک حوالی شهسواران به واحد ارتباطات اورژانس ۱۱۵ اعلام شد که بلافاصله پرسنل پایگاه اورژانس ۱۱۵ محسن حیدری خیرآباد به محل حادثه اعزام شد.

ایران نژاد بیان کرد: در این سانحه متأسفانه یک مرد ۷۰ ساله به دلیل شدت جراحت وارده جان خود را از دست داد و مصدوم دیگر این حادثه پس از دریافت اقدامات تخصصی فوریت پزشکی به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) منتقل شد.

نظر شما