شناسهٔ خبر: 66097629 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تولید مواد اولیه راهبردی صنایع در شهرک صنعتی شکوهیه قم

خبرگزاری صدا و سیما

شرکتی صنعتی در شهرک شکوهیه قم موفق به تولید انواع استئارات فلزی استابلایزر و افزودنی‌های پی‌وی‌سی از مواد اولیه راهبری مورد نیاز صنایع کشور شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، یک شرکت صنعتی در شهرک شکوهیه قم موفق شد انواع استئارات فلزی استابلایزر و افزودنی‌های پی‌وی‌سی را که در صنایع مختلف پتروشیمی کفش بهداشتی و آرایشی و غذایی کاربرد دارد را تولید کند.

ظرفیت تولید این واحد صنعتی سالانه بیش از ۳۰ هزار تن است که برای بیش از ۵۰۰ واحد تولیدی در سراسر کشور ارسال می‌شود.

این واحد صنعتی با بهره‌گیری از نیروی متخصص جوان توانسته محصولاتی را تولید کند که در مشابه با محصولات وارداتی از چین از کیفیت بیشتری برخوردار باشد.

محسن صادقیان، مدیرعامل این واحد صنعتی می‌گوید با توجه به نیاز شدید کشور به این گونه مواد اولیه در تلاش هستیم تا طرح توسعه این واحد را رقم بزنیم.

وی افزود: در صورت تامین نقدینگی و اعطای تسهیلات درخواستی و تامین کمبود نیروی انسانی تا چند ماه آینده طرح توسعه به سرانجام می‌رسد که در آن صورت ظرفیت تولید این واحد به ۱۰ برابر افزایش خواهد یافت و بیش از ۴۰ درصد نیاز کشور را تامین خواهد کرد.

<div id="video-display-embed-code_10995625"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4203551/10995625?width=600&height=350"></script></div>

 

نظر شما