شناسهٔ خبر: 67749077 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شهردار خرم آباد:

تعطیلی پروژه تقاطع غیرهم‌سطح کوی امام رضا کذب است

شهردار خرم‌آباد، در واکنش به صحبت‌های عضو شورای این شهر گفت:هیچ‌گونه تصمیمی مبنی‌بر تعطیلی پروژه تقاطع غیر هم‌سطح کوی امام رضا(ع) و قطع همکاری شهرداری خرم‌آباد با قرارگاه خاتم وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، داریوش بارانی، امروز - شنبه سی‌ام تیر ماه - در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه حضور قرارگاه خاتم در خرم‌آباد یک ظرفیت است، اظهار کرد: پروژه‌های مضاعفی در سال ۱۴۰۳ از طرف شهرداری با هدف توسعه همکاری با این قرارگاه تعریف شده‌است.

وی در ادامه افزود: اختلاف بین شهرداری، اعضای شورای شهر، معاونت عمرانی و فرمانداری برای تقاطع غیرهم‌سطح کوی امام رضا (ع) از نظر ابعاد فنی و مالی بر سر دوسطحی یا سه‌سطحی بودن این تقاطع است.

بارانی با بیان اینکه منظور از دوسطحی داشتن یک روگذار و سه‌سطحی دو روگذر است، گفت: تقاطع غیرهم‌سطح کوی امام رضا (ع) ردیف عمرانی دارد و دولت نیز تعهد دارد به این پروژه کمک کند، اما نمی‌توان مطمئن بود دولت چه میزان تخصیص می‌دهد به‌همین منظور این اختلاف‌نظرها ایجاد شده‌است.

وی بیان کرد: مطرح‌کردن پیمانکاران جدید از طرف عضو شورای شهر خرم‌آباد صحت ندارد، زیرا برون‌سپاری کارهای شهرداری از طریق سامانه تدارک الکترونیک دولت انجام می‌شود و شهرداری هیچ‌گونه دخل‌وتصرفی در واگذاری پروژه‌ها ندارد.

بارانی گفت: طی چند روز آینده ابعاد حقوقی، مالی و فنی پروژه تقاطع غیرهم‌سطح کوی امام رضا (ع) تعیین‌تکلیف می‌شود و قرارگاه می‌تواند کار خود را ادامه بدهد.

نظر شما