شناسهٔ خبر: 66074961 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

تاریخ انتشار بازی Star Wars Outlaws مشخص شد

یوبیسافت برای بار هزارم خودش را لو داد

صاحب‌خبر -

در حالی که یوبیسافت قرار بود امروز ساعت ۱۹:۳۰ تریلر داستانی جدیدی از بازی Star Wars Outlaws منتشر کند، شعبه ژاپن این کمپانی سورپرایز آن‌ها را خراب کرده است.

اکانت یوتیوب یوبیسافت ژاپن در بخش توضیحات تریلر Star Wars Outlaws (که قرار است دو ساعت دیگر پخش شود)، تاریخ انتشار این بازی را ۳۰ آگوست ۲۰۲۴ معادل ۹ شهریور ۱۴۰۳ اعلام کرد. همچنین طبق توضیحات این ویدیو، بازی دارای سه نسخه استاندارد، گلد و آلتیمت خواهد بود که دو نسخه گران‌تر دارای سیزن پس و قابلیت سه روز دسترسی زودتر به بازی هستند.

با پیش‌خرید بازی می‌توانید به پک Kessel Runner Bonus Pack دسترسی پیدا کنید. این پک دارای اسکین‌های ویژه‌ای خواهد بود که می‌توانید روی کشتی فضایی خود، یعنی Trailblazer، و همچنین اسپیدر (Speeder) خود استفاده کنید.

بازی Star Wars Outlaws برای انتشار روی پی‌سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس در نظر گرفته شده است. با انتشار تریلر بازی، این خبر را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

از نزدیک شدن به گیرز ۶ تا کالاف دیوتی در خلیج فارس | ویجی‌لاگ پلاس

شایعه:‌ برخی از بازی‌های Call of Duty در ماه خرداد برای گیم پس معرفی می‌شوند - ویجیاتو شایعه:‌ برخی از بازی‌های Call of Duty در ماه خرداد برای گیم پس معرفی می‌شوند - ویجیاتو

نظر شما