شناسهٔ خبر: 66072560 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

معرفی بهترین تشویقی های سگ برای پامرانین، شیتزو و تریر

واحد تبلیغات

صاحب‌خبر -

سلب مسئولیت: ویجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در پروسه تربیت سگ‌ها و زندگی در کنار آن ها، شما نیازمند خوراکی‌هایی هستید که عاشق‌شان باشند! داشتن خوراکی‌های خوشمزه که باب میل سگ‌ها بوده و مطابق با ذائقه آن‌ها تهیه شده باشند، ضروری است. شما میتوانید با همین خوراکی های ساده، دستورات مختلفی را برای سگ‌ها شرطی سازی کنید. به این ترتیب همه چیز برای یک تجربه عالی فراهم می‌شود. 

تشویقی سگ

شاید تصور کنید که تشویقی سگ همان غذای روزانه‌ای است که در مقیاس کم‌تر به سگ داده می‌شود. اما تشویقی سگ ماهیتی مجزا دارد. این تشویقی‌ها مثل خوراکی‌ و تنقلات برای سگ هستند. شما میتوانید برای تشویق و تایید کارهای سگ، از تشویقی استفاده کنید. تشویقی برای انسان، به معنای دادن امتیازات خاص، بازی، تفریح و موقعیت‌های ویژه است. این حالت برای سگ ها هرچند در کنار بازی و تفریح معنا پیدا می‌کند، اما در واقع پاداش و خوراکی برای تشویق، از بهترین گزینه هایی است که میتوانید استفاده کنید. با این روش میتوانید تاییدیه مثبت به سگ‌تان دهید و از بروز رفتارهای لجبازگونه جلوگیری کنید. این روش از طریق ایجاد ارتباط مثبت با سگ و تشویق وی به انجام رفتارهای خوب، به تربیت و آموزش سگ کمک می‌کند و سیر رو به پیشرفتی را ایجاد خواهد کرد. به طور معمول، تشویقی‌ها می‌توانند شامل پاداش‌هایی مانند خوراکی، بازی، تمجید صوتی یا لمس ملایم باشند که سگ به دلیل آنها انگیزه بیشتری برای انجام رفتارهای مطلوب داشته باشد. این روش به عنوان یکی از روش‌های موثر در آموزش سگ به کار می‌رود و باعث می‌شود که سگ با خوشحالی و انگیزه بیشتری به آموزش و همکاری با صاحبش بپردازد. یادتان باشد که با کمک تشویقی سگ میتوانید اصول پیاده روی و هم قدم شدن را به سگ‌ها آموزش دهید و توجه آن‌ها را کاملا معطوف به خودتان کنید.

معرفی بهترین تشویقی های سگ برای پامرانین، شیتزو و تریر - ویجیاتو معرفی بهترین تشویقی های سگ برای پامرانین، شیتزو و تریر - ویجیاتو

نکات مهم انتخاب تشویقی سگ

انتخاب تشویقی مناسب برای سگ می‌تواند در تقویت رفتارهای مطلوب و آموزش او موثر باشد. تشویقی ها به عنوان میان وعده و خوراکی های مفید با مواد مغذی میتوانند نقش مهمی در سلامت جسمی سگ ایفا کنند. شما نیز میتوانید با آگاهی از نکات مهم در انتخاب تشویقی سگ، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

  • نوع تشویقی: تشویقی ها انواع مختلفی دارند. شما متناسب با نوع نژاد و ویژگی‌های سگتان میتوانید بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. نوع تشویقی سگ‌ها باید با در نظر گرفتن ابعاد دهان، قدرت فک و نوع دندان ها انتخاب شود. استفاده از تشویقی‌هایی که سفت هستند، برای سگ هایی مثل تریر، پامرانین و شیتزو گزینه خوبی محسوب نمی‌شود. پس تلاش کنید در زمان انتخاب تشویقی به این موضوع توجه کافی داشته باشید.
  • مناسب بودن: تشویقی انتخابی برای سگ باید مناسب باشد. مناسب بودن تشویقی از هر نظر مورد توجه قرار میگیرد. مثلا، اگر سگتان به دلیل حساسیت یا مشکلات سلامتی نباید خوراکی خاصی را مصرف کند، زمان خرید تشویقی سگ باید به بررسی مواد تشکیل دهنده تشویقی بپردازید. یادتان باشد که مناسب بودن تشویقی از هر نظر اهمیت دارد و شما باید هوشمندانه جزییات را انتخاب کنید.
  • زمان استفاده از تشویقی: یادتان باشد که زمان استفاده از تشویقی اهمیت زیادی دارد! شما باید متناسب با هدفتان از دادن تشویقی، یک گزینه مناسب را انتخاب کنید. مثلا اگر سگ‌تان دارای اضافه وزن است و شما میخواهید در پیاده روی روزانه از تشویقی استفاده کنید، خرید تشویقی های جویدنی مثل استخوان اصلا مناسب نیست. چرا که این تشویقی ها دنتال هستند و برای بهبود شرایط دهان و دندان سگ یا سرگرم شدن او استفاده می‌شوند. این نوع تشویقی اصلا گزینه خوبی برای پیاده روی و خوردن در زمان حرکت نیست!
  • تنوع: برای انجام تمرینات آموزشی، از تشویقی‌های مختلف استفاده کنید تا سگ احساس تنوع کند و انگیزه بیشتری برای همکاری با شما داشته باشد. تشویقی های ریز و خوش خوراک در طعم های گوناگون بهترین گزینه برای سگ نژاد پامرانین، تریر و شیتزو محسوب می‌شوند.
  • مداومت: تشویق باید به صورت مداوم و پیوسته انجام شود تا سگ به طور مستمر به رفتارهای مطلوب تشویق شود و آموزش بهبود یابد. پس سعی کنید یک تشویقی خوشمزه انتخاب کنید و تنها در زمان های خاص مثل پیاده روی یا آموزش از آن استفاده نمایید. به این ترتیب میتوانید به راحتی سگ را تحت تاثیر قرار دهید.
  • تاریخ انقضا: نکته مهم در خرید تشویقی های با کیفیت برای سگ‌ها، توجه به تاریخ انقضای آن‌ها است. شما باید تشویقی را تهیه کنید که تاریخ انقضای مناسبی دارد و تا زمان مصرف آن توسط سگ، زمان مصرف آن منقضی نشده باشد.

با توجه به این نکات، می‌توانید تشویقی مناسب برای سگ خود انتخاب کنید و بهترین نتایج را در آموزش و تربیت او بدست آورید. یادتان باشد که توجه به جزییات مهم ترین بخش ماجرا است تا بتوانید بیشترین اثربخشی را شاهد باشید.

معرفی بهترین تشویقی های سگ برای پامرانین، شیتزو و تریر - ویجیاتو معرفی بهترین تشویقی های سگ برای پامرانین، شیتزو و تریر - ویجیاتو

چرا باید بهترین برند تشویقی را برای سگ انتخاب کنید؟

انتخاب بهترین برند تشویقی برای سگ می‌تواند تأثیر زیادی در آموزش و تربیت سگ داشته باشد. دلایلی که نشان دهنده اهمیت این موضوع هستند، همیشه مورد توجه قرار می‌گیرند. کیفیت مواد استفاده شده در تشویقی، اهمیت بالایی دارد. برندهای معتبر تمایل دارند از مواد با کیفیت و مطابق با استانداردهای بهداشتی استفاده کنند که در حفظ سلامت سگ ارزش بالایی دارد. مواد با کیفیت مناسب، سگ را از بیماری‌ها و مشکلات پوستی و گوارشی ناشی از تشویقی‌های ناسالم حفظ می‌کند. از سوی دیگر طعم و عطر جذاب تشویقی، نکته مهمی است که باید مدنظر قرار گیرد. تشویقی‌هایی با طعم و عطر جذاب، برای سگ مطلوب تر هستند و می‌توانند بهترین انگیزه برای او باشند تا رفتارهای مدنظر شما را انجام دهد. تشویقی‌های با کیفیت میتوانند در بهبود عملکرد سگ تاثیر زیادی داشته باشند. استفاده از تشویقی‌های با کیفیت می‌تواند ارتباط بهتری بین صاحب و سگ ایجاد کند و تجربه آموزشی مثبتی برای هر دو طرف ایجاد کند. کیفیت زندگی شما در شرایطی که یک سگ گوش به فرمان دارید که چارچوب زندگی در کنارتان را رعایت می‌کند، افزایش چشم گیری خواهد داشت. تشویقی‌های با کیفیت و مناسب، می‌توانند به عنوان یک نوع تفریح برای سگ عمل کنند و به او کمک کنند تا از طریق آموزش و تربیت، سلامت روانی بهتری داشته باشد.

معرفی بهترین تشویقی های سگ برای پامرانین، شیتزو و تریر - ویجیاتو معرفی بهترین تشویقی های سگ برای پامرانین، شیتزو و تریر - ویجیاتو

معرفی بهترین تشویقی های سگ برای پامرانین، شیتزو و تریر

  1. جرهای JerHigh: یکی از برترین انواع تشویقی مربوط به تشویقی های جرهای است. این برند با تولید تشویقی در ابعاد مناسب با میزان نرمی مطلوب، بهترین گزینه برای افراد سرپرست سگ پامرانیت، شیتزو و تریر است. شما میتوانید به راحتی با کمک همین تشویقی‌ها، بیشترین میزان نیاز سگ را به مصرف تشویقی پاسخ دهید.
  2. ونپی Wanpy: تشویقی ونپی از محبوب ترین گزینه هایی است که در حوزه حیوانات خانگی برای سگ و گربه تولید می‌شود. تشویقی های ونپی از مواد مغذی زیادی تشکیل شده‌اند و در طعم های بسیار متنوعی تولید و عرضه می‌شوند. پس بدیهی است که با کمک همین برند میتوانید باب هر سلیقه‌ای، تشویقی مخصوصی را کشف کرده و انتخاب کنید.
  3. مک دولف MACDOLF: تشویقی های مک دولف یک منبع پروتئین بسیار غنی محسوب می‌شوند. گاهی به عنوان میان وعده یا غذای اصلی از این نوع تشویقی ها استفاده می‌شود. کافی است تشویقی محبوب سگتان را تهیه کنید و به میزان 4 برابر وزن آن، آب به تشویقی اضافه کنید و 10 دقیقه منتظر بمانید. به این ترتیب پروتئین خوراکی و مورد پسند سگتان آماده است.

برچسب‌ها:

نظر شما