شناسهٔ خبر: 66018195 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ویسی: کارشکنی نکنند تا فولاد در لیگ برتر بماند

پریسا زنگنه منش

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: این انتظار را داریم کسی کارشکنی و کارخرابی نکند؛ انسان هستیم و ممکن است اشتباه کنیم ولی نباید با یک اشتباه کار را خراب کنیم که آینده‌مان به خطر بیفتد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با هوادار در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال اظهارکرد: باتوجه به این که شرایط جدول بسیار سخت است و دو تیم پایین جدول هستند، بازی برای فولاد و هوادار به ویژه ما که میزبان هستیم، حیاتی و مهم است.

وی افزود: در تعطیلات تمرینات خیلی خوبی داشتیم و امیدوارم با انگیزه و تمرکز بسیار بالا سه امتیاز را در اهواز نگه داریم و مردم خوزستان را خوشحال کنیم.

ویسی عنوان کرد: بازیکنانم هم قسم شده اند که سه امتیاز بازی در اهواز بماند. به آینده و بازی های بعد امیدوار هستیم.

او درباره جوانگرایی نیز گفت: فوتبال حد و مرز نمی‌شناسد و ناسیونالیسم نیستیم که بازیکن حتما باید خوزستانی باشدـ فوتبال حرفه‌ای است اما فعلا شرایط ما برای استفاده از جوانان مناسب نیست و نمی‌توانیم ریسک کنیم چون تجربه لازم را ندارند، وگرنه بازیکنان بسیار خوبی در آکادمی فولاد داریم و با تمام وجود از آن‌ها حمایت می‌کنم. ان شاءالله در یکی دو بازی به برد برسیم و در جایگاه امن قرار بگیریم و بعد از تمام جوانان مدنظر استفاده خواهیم کرد و فوتبال خوزستان خواهد دید که جوانان خوبی داریم و هر مربی می‌تواند از آن‌ها استفاده و فوتبال خوزستان را دگرگون کنند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد: برای بازی فردا محروم نداریم اما شیمبا مصدوم است.

وی برای ادامه همکاری در فصل آینده نیز گفت: قرارداد من یک سال و نیمه است اما تمرکزمان روی ۹ بازی باقی مانده است تا جایگاه‌مان را حفظ و در لیگ برتر بمانیم. مردم هم به ما کمک کنند و این انتظار را داریم کسی کارشکنی و کارخرابی نکند. انسان هستیم و ممکن است اشتباه کنیم ولی نباید با یک اشتباه کار را خراب کنیم که آینده‌مان به خطر بیفتد.

ویسی بیان کرد: هنوز کارت بازی سه، چهار بازیکن جوان‌مان صادر نشده است و امروز به دنبال این کار بودیم.

انتهای پیام

نظر شما