شناسهٔ خبر: 66018964 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

ویسی: شرایط فولاد مناسب نیست که بخواهیم ریسک کنیم/ تمرکزم روی ۹ بازی آتی است نه قرارداد سال آینده‌

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فعلاً تمرکزم روی ۹ بازی آتی تیم است نه قرارداد سال آینده سال آینده با فولاد خوزستان.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل هوادار اظهار داشت: با توجه به اینکه شرایط سختی بر جدول حاکم است، بازی فردا برای هر دو تیم مهم و حیاتی است، مخصوصاً ما که میزبان هستیم.

وی ادامه داد: امیدوارم با انگیزه و تمرکز بالا عمل کرده، ۳ امتیاز را در اهواز نگه داریم و مردم خوزستان را خوشحال کنیم. بازیکنان، عوامل تیم و مجموعه باشگاه هم‌قسم شدند ۳ امتیاز دیدار فردا اینجا بماند و ما امیدواریم به دیدار‌های بعدی.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: فوتبال حد و مرز نمی‌شناسد که فلانی بچه کجاست و از کجا آمده است. ما ناسیونالیست نیستیم که بگوییم بازیکن‌مان حتماً باید خوزستانی باشد. فوتبال حرفه‌ای است و ما هم کارمان را حرفه‌ای دنبال می‌کنیم. شرایط ما فعلاً در جدول مناسب نیست که بخواهیم برای استفاده از بازیکنان جوان ریسک کنیم، چون آن‌ها تجربه کافی را ندارند.

ویسی در ادامه تصریح کرد: باشگاه فولاد آکادمی خوبی دارد. ان‌شاءالله اگر این دو بازی را ببریم و در جدول به جایگاهی امن برسیم، قطعاً از بازیکنان جوانی که مدنظرمان هستند، استفاده خواهیم کرد. باشگاه ما جوانان خوبی دارد و در آینده چه من باشم و چه مربی دیگر از آن‌ها استفاده خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد قراردادش با این باشگاه اظهار داشت: قرارداد من با باشگاه فولاد یک سال و نیمه است، اما فعلاً تمام تمرکز روی ۹ بازی آینده است که نتیجه لازم را بگیریم و فولاد را در جدول حفظ کنیم. تمام تیم‌هایی که برای قهرمانی و سهمیه می‌جنگند و حتی تیم‌هایی که برای فرار از سقوط تلاش می‌کنند، انتظار دارند مردم و مسئولان کمک کنند و کسی کارخرابی نکند.

ویسی در خاتمه تصریح کرد: خود من و کل مجموعه فولاد انسان هستیم و ممکن است خطا و اشتباه کنیم. نباید با یک اشتباه کاری کنیم که آینده تیم‌مان به خطر بیفتد.

انتهای پیام/

نظر شما