شناسهٔ خبر: 6600103 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کشته شدن 2 نظامی ترکیه بر اثر انفجار خودروی بمب‌گذاری‌شده

در حالی که در روزهای اخیر حملات ترکیه به مواضع پ‌ک‌ک ازسرگرفته شده، رسانه‌ها خبر دادند که در انفجار خودروی بمبگذاری شده در منطقه عمدتا کردنشین جنوب شرق این کشور دو نظامی ترک کشته شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌ها از کشته شدن دو نظامی ترکیه بر اثر انفجار خودروی بمبگذاری شده در جنوب شرق این کشور خبر دادند.

از چند روز قبل حملات ارتش ترکیه به سوریه و شمال عراق برای هدف قرار دادن «داعش» و همچنین مواضع گروه پ‌ک‌ک در سوریه و شمال عراق شروع شد؛ حملاتی که پس از موافقت آنکارا با استفاده آمریکا و ائتلاف به رهبری آن از پایگاه هوایی اینجرلیک آغاز شد.

حملات ارتش ترکیه به مواضع داعش در حالی انجام می‌گیرد که پیش از این رسانه‌های مختلف عربی و غربی درباره کمک آنکارا به تروریستهای داعش برای مقابله با دولت بشار اسد در سوریه خبرهای مختلفی منتشر کردند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، صبح امروز یکشنبه بر اثر حمله تروریستی ناشی از انفجار خودروی بمبگذاری شده در منطقه عمدتا کردنشین جنوب شرق ترکیه دو نظامی این کشور کشته شدند.

این خبرگزاری غربی به جزئیات بیشتری از این حمله اشاره نکرده است اما پیش از این ارتش ترکیه سابقه درگیری با اعضای پ‌ک‌ک و حامیان آن در مناطق کردنشین ترکیه را داشته است

انتهای پیام/

 

نظر شما