شناسهٔ خبر: 68342863 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

هتک حرمت مجدد قرآن کریم از سوی صهیونیست‌ها

ایرنا

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات جنایتکارانه خود در نوار غزه، بار دیگر ضمن تخریب چند مسجد، قرآن‌ها را پاره‌ کردند و آتش زدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، شبکه تلویزیونی الجزیره، فیلمی از تخریب مساجد غزه و سوزاندن قرآن ها را توسط نظامیان صهیونیست منتشر کرد.

براساس آنچه در این فیلم دیده می شود، نظامیان صهیونیست بعد از ورود به مسجد «بنی صالح» در شمال غزه، قرآن ها را پاره می کنند و می سوزانند.

فیلم دیگری که توسط الجزیره منتشر شده، نشان می دهد که نظامیان صهیونیست در حال تخریب مسجد جامع «خان یونس» در جنوب غزه هستند. این مسجد که قدمتی به اندازه یک قرن دارد از قدیمی ترین مساجد این منطقه است.

شبکه تلویزیونی الجزیره قطر، تخریب مساجد و آتش زدن قرآن را توهین صهیونیست ها به اعتقاد حدود ۲ میلیارد مسلمان جهان اعلام کرد.

براساس این گزارش، در حمله اخیر رژیم اشغالگر به غزه، «مسجد العمری» غزه که ۱۴ قرن قدمت داشت نیز تخریب شد.

در جریان حملات تجاوزکارانه ارتش اشغالگر به غزه، تاکنون ۶۰۹ مسجد کاملا تخریب و ۲۱۱ مسجد نیز به صورت جزئی تخریب شده اند. صهیونیست ها سه کلیسا را نیز تخریب کردند.

رژیم اشغالگر تاکنون به هرگونه هشدار نهادهای بین المللی و حقوق بشری درباره هدف قرار ندادن بیمارستان‌ها، مدارس، ‌ اماکن مذهبی و غیرنظامیان، بی اعتنا بوده است.

از زمان شروع جنگ غزه در بیش از ده ماه گذشته، تاکنون بیش از ۴۰ هزار نفر از ساکنان غزه که بیشتر آنها زن و کودک بوده‌اند، شهید شده اند.

نظر شما