شناسهٔ خبر: 65994118 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ندای مرگ بر اسرائیل در آسمان زنجان طنین انداز شد + فیلم

زنجان - ایرنا - ندای مرگ بر اسرائیل و آزادی فلسطین در راهپیمایی روز قدس، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در نقاط مختلف استان طنین انداز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ اقشار مختلف مردم زنجان امروز در حمایت از فلسطین و قدس شریف با حضوری پرشور و گسترده در مسیرهای راهپیمایی حضور یافته اند تا نفرت و انزجار خود را از غده سرطانی و فتنه‌انگیزی های اسرائیل غاصب و رژیم صهیونیستی کودک‌کش به جهانیان اعلام کنند.

مردم مومن و روزه دار زنجانی در بیست و پنجمین روز از ماه مبارک رمضان از نخسین ساعات شروع راهپیمایی، از نقاط دور و نزدیک خود را به میدان قائم شهر زنجان رسانده اند تا به سیل خروشان دیگر راهپیمایان روز قدس بپیوندند و فریاد " القدس لنا " سر دهند.

براساس برنامه ریزی های انجام شده راهپیمایی روز قدس در زنجان از میدان قائم شروع می شود و راهپیمایان مسیر را تا مصلی نماز جمعه این شهر با فریادهای پر خروش خود علیه اسرائیل غاصب طی می‌کنند تا در میعادگاه نماز جمعه در صفوف به هم فشرده و دشمن شکن، نمایشی دیگر از اتحاد و همبستگی را در پای آرمان‌های انقلاب اسلامی به نمایش بگذارند.

حضور گسترده مردم استان زنجان قبل از آغاز راهپیمایی نشان دهنده درک اهمیت روز قدس امسال در شرایط حساس کنونی و با توجه به اتفاقات اخیر و جنایت‌های رژیم صهیونیستی است.

امروز آحاد مختلف مردم در این راهپمایی شرکت کرده اند تا فریاد بزنند رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل آخرین نفس های شوم و منحوس خود را می کشد و به زودی از آخرین جنایت ددمنشانه و تروریستی خود در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن سرداران محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان آنها پشیمان خواهند شد.

مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور و طبق برنامه ریزی انجام گرفته، در زنجان از میدان قائم (عج) به سمت مصلی خاتم االنبیاء (ص)، در ابهر از چهار راه امام حسین (ع) به سمت مصلی نماز جمعه، در هیدج از مبدا مقابل شهرداری به سمت مسجد صاحب الزمان، در صایین‌قلعه از مبدا مقابل مسجد صاحب الزمان (عج) به مقصد میدان مزار شهدای گمنام، در زرین‌آباد از مقابل سپاه ناحیه ایجرود، در حلب از مقابل بخشداری تا مسجد جامع،در قیدار از میدان شهدا تا مصلی نماز و در سجاس از میدان امام حسین (ع) تا امامزاده سید ابراهیم (ع) اعلام شده است.

راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان نیز محدودیت های ترافیکی در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس اعمال می کند که بر این اساس در شهر زنجان محدودیت تردد از میدان قائم تا میدان رسل از ساعت هفت صبح شروع شده است و تا اتمام راهپیمایی ادامه دارد.

نظر شما