شناسهٔ خبر: 67516041 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

معاون سیاسی استانداری گلستان:

شهید رئیسی شور و نشاط اجتماعی در گلستان ایجاد کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان، گفت: شهید آیت الله رئیسی با گره گشایی از پروژه‌های بزرگی مانند پتروشیمی، طرح طبیعت گردی جزیره آشوراده و علاج بخشی از خلیج گرگان یأس و ناامیدی مردم گلستان را به نشاط و شور اجتماعی تبدیل کرد.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «سید علی مهاجر» در نشست با اصحاب رسانه گلستان، اظهار کرد: اقدامات بسیار گسترده و ارزشمندی در حوزه‌های مختلف در دولت سیزدهم انجام شده است، ضعف در اطلاع رسانی دلیل ناکارآمدی دولت نیست.
 
رئیس ستاد انتخابات استان گلستان از برگزاری انتخابات دور دوم ریاست جمهوری به صورت نیمه الکترونیکی خبر داد و گفت: تعداد یک هزار و 515 شعبه اخذ رای در‌ گلستان از ساعت 8 صبح روز جمعه 15 تیرماه فعال است که از این تعداد، 673 شعبه شهری و 843 شعبه روستایی بوده، تعداد یک هزار و 212 شعبه ثابت و 303 شعبه سیار است.
 
وی افزود: در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، یک میلیون و 436 هزارو 213 نفر در گلستان واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد 9 هزار و 643 نفر رأی اولی هستند.
 
به گفته وی؛ در دور نخست این انتخابات 87 درصد رأی دهندگان گلستانی از کارت ملی و 13 درصد از شناسنامه استفاده کرده اند.
 
مهاجر با عنوان اینکه همه خبرنگاران عضو و همراه ستاد انتخابات استان بوده‌ اند، ابراز کرد: همه خبرنگاران به‌ عنوان عضو ستاد انتخابات استان همواره همراه و کمک استانداری و ستاد انتخابات گلستان بوده‌اند.
 
وی ادامه داد: انتظار داریم اصحاب رسانه برای حضور پرشور مردم در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همانند گذشته در تبیین و مشارکت حداکثری کمک کنند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با اعلام اینکه به اندازه تمام افراد واجد شرایط، تعرفه تهیه و ذخیره شده و به تعداد لازم در همه شهرستان‌ها توزیع شده است، گفت: همه ما چه مردم و چه عوامل اجرایی، مدیران، عوامل نظارتی، هواداران و دیگر اشخاص حقیقی و حقوقی باید ملزم به رعایت قانون و اخلاق در انتخابات باشیم.
 
انتهای پیام/
 

نظر شما