شناسهٔ خبر: 65963333 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعلام آمادگی مردم برای شرکت در تظاهرات روز قدس

تدبیر بی‌‎نظیر حضرت امام خمینی(ره) در اسم گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به اسم روز قدس موضوع فلسطین را از مسئله‌ای عربی به مسئله‌ای اسلامی تبدیل کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به اسم روز جهانی قدس نامگذاری شده و در شرایطی که صهیونیسم بین‌المللی تلاش می‌کرد مسئله فلسطین و قدس را محدود به دنیای عرب کند، حضرت امام خمینی(ره) با تدبیر و هوشیاری خاص خود توانست مسئله آزادی قدس را از اولویت‌های سیاست خارجی دنیای اسلام قرار دهد و معظم له همواره دربارۀ آن موضع صریح داشتند.
‌دعوت از ملت‌های مسلمان به شرکت در تظاهرات این روز، حاکی از درایت و ابتکار بی‌نظیر امام راحل در حمایت و سوق نگاه ملت‌های جهان به مسئله فلسطین است.
جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و قتل عام وحشیانه زنان و مردان، امت اسلام را مکلف می‌سازد پرشورتر از هر سال در روز جهانی قدس حضور یافته و با اعلام حمایت از مردم فلسطین، نفرت و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی ابراز کنند.

<div id="video-display-embed-code_10963906"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4196256/10963906?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما