شناسهٔ خبر: 68682528 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در دانشگاه‌های فارس تشریح شد

عباس توانا دوشنبه 26 شهریور در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس دانشگاه‌های فارس گفت: از برکات مجاهدت های دوران دفاع مقدس، انتقال پیام ایستادگی و مقاومت در داخل و همچنین خارج از مرزها است. وی با تاکید بر تبیین، نشر و تعمیق فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه به ویژه نسل جوان، افزود: با توجه به در پیش

صاحب‌خبر -

عباس توانا دوشنبه 26 شهریور در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس دانشگاه‌های فارس گفت: از برکات مجاهدت های دوران دفاع مقدس، انتقال پیام ایستادگی و مقاومت در داخل و همچنین خارج از مرزها است.

وی با تاکید بر تبیین، نشر و تعمیق فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه به ویژه نسل جوان، افزود: با توجه به در پیش بودن دومین کنگره ملی ۱۵ هزار شهید ولایتمدار استان فارس و کنگره شهدای دانشجوی استان، برنامه های هفته دفاع مقدس حول این محور است.

مسئول بسیج دانشجویی فارس به اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس در دانشگاه های این استان و تقارن آن با بازگشایی دانشگاه ها گفت: یادواره های دانشگاهی و اجرای برنامه مغناطیس، با محوریت شهدای گمنام دانشگاه ها و برنامه هایی مانند روایتگری، غرفه های فرهنگی، اکران فیلم و... از جمله اقدامات هفته دفاع مقدس است.
 
وی از اجرای برنامه دیدار و سرکشی از خانواده محترم شهدای دانشجو خبر داد و تصریح کرد: تولیدات هنری در قالب های مختلف از جمله پادکست صوتی، کلیپ، شعر، عکس نوشته و...، برگزاری جشنواره های هنری ادبی و برپایی سیر نمایشگاهی با موضوع دفاع مقدس برگزار می شود.
 
توانا با تاکید بر فضاسازی محیط های دانشگاهی و دانشجویی در هفته دفاع مقدس، از اجرای پویش کتابخوانی و اکران فیلم خبر داد و گفت: برگزاری نشست هایی با موضوع دفاع مقدس با توجه به تبیین قدرت دفاعی، تبیین نقش رهبری، تبیین نقش آحاد ملت، نهادینه سازی ارزش ها و تبیین عقلانیت در دفاع مقدس در دستور کار قرار گرفته شده است. 

انتهای پیام

نظر شما