شناسهٔ خبر: 66000856 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سخنران روز قدس در اراک

نابودی اسرائیل نزدیک است

رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی: نابودی اسرائیل نزدیک است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در سخنرانی امروز روز قدس در جمع راهپیمانان مردم اراک گفت: نابودی اسرائیل نزدیک است.

حجت ‏الاسلام ادیانی با بیان اینکه رژیم کودک کش اسرائیل بعد از شش ماه جنایت در غزه به هیچ موفقیتی دست نیافته است، افزود: به فضل الهی نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک شده‌ایم و اقدام این رژیم در به شهادت رساندن مردم بی‌گناه غزه و سرداران رشید اسلام در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه نشان از ضعف و درماندگی این رژیم جعلی دارد.

حجت ‏الاسلام ادیانی گفت: امام راحل (ره) راهپیمایی روز قدس را به عنوان ندای مردم جمهوری اسلامی ایران در برابر ظالمان و ستمکاران عالم و مقابله با رژیم جعلی صهیونیسم پایه گذاری کردند و اکنون این میراث گرانبها به ندای حق خواهی بزرگی در جهان تبدیل شده است. این در حالی است که راهپیمایی این روز هر سال وسعت و دامنه گسترده‌تری می‌یابد و امروز قلمرو آن از مرز‌های ایران و اسلام عبور کرده و به حرکت جهانی تبدیل شده است.
رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به پیش بینی رهبر معظم انقلاب نیز اشاره کرد و افزود: ایشان پیش‌بینی کردند که راهپیمایی امسال از مرز کشور‌های اسلامی عبور می‌کند و امروز این این پیش‌بینی با حضور پرشور راهپیمایان ظلم ستیز در سراسر ایران و دیگر کشور‌ها تحقق یافت.

حجت‌الاسلام ادیانی با بیان اینکه رییس جمهور آمریکا و سردمداران رژیم صهیونیستی بار‌ها اعتراف کرده‌اند که جمهوری اسلامی ایران خطرناکترین دشمن اسرائیل است، گفت: مستکبران بر همین اساس همواره به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند، اما بدون تردید ملت ایران و جبهه مقاومت پیروز قطعی این میدان هستند.

قطعنامه در پایان راهپیمایی قرائت شد و حاضران با سر دادن فریاد الله اکبر، خامنه‌ای رهبر، آن را تایید کردند.

<div id="video-display-embed-code_10977277"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4198470/10977277?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما