شناسهٔ خبر: 65893028 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مراجعه بیش از ۶۱ هزار نفر در ایام نوروز به اورژانس زنجان

رییس اورژانس پیش‌ بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۶۱ هزار و ۶۷۷ نفر به اورژانس استان مراجعه کرده اند.

صاحب‌خبر -

مراجعه بیش از ۶۱ هزار نفر در ایام نوروز به اورژانس زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ تقی لو گفت: از زمان آغاز اجرای طرح نوروزی تاکنون ۶۱ هزار و ۶۷۷ نفر به اورژانس استان مراجعه کرده اند که از این تعداد ۵۵ هزار و ۳۶۳ نفر به صورت سرپایی درمان و ۶ هزار و ۳۱۴ نفر نیز بستری شدند. 

وی افزود: در مدت یاد شده ۶ هزار و ۷۴۸ تماس با اورژانس استان ثبت و ۲ هزار و ۱۹۷ ماموریت نیز انجام شده است.

به گفته رییس اورژانس پیش‌ بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان شمار ماموریت‌های ترافیکی در این مدت ۴۱۴ مورد و غیر ترافیکی یک هزار و ۷۸۳ مورد بوده است.

تقی لو ادامه داد: تعداد ماموریت‌های شهری  هزار و ۳۵۴ مورد و ماموریت‌های جاده‌ای ۸۴۳ فقره بوده و فوتی‌های حوادث قبل از رسیدن کارشناسان اورژانس نیز چهار مورد ثبت شده است.

به گفته وی ماموریت غیر ترافیکی شهری، هزار و ۱۷۹ مورد، ماموریت غیرترافیکی جاده‌ای ۶۰۴ فقره و مسمومیت‌های مونواکسید کربن نیز ۱۹ مورد ثبت شده است.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان افزود: از زمان اجرای طرح نوروزی تاکنون ۴۷۸ مورد موالید، ۵۰۵ مورد جراحی اورژانس و ۵۹۶ مورد جراحی الکتیو توسط نیرو‌های اورژانس استان انجام شده است.


نظر شما